Gå til innhold

Sony Xperia Z2 Tablet

Betong

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bruker selvfølgelig et originalt Sony adapter ?

Edit:

Z2 tablet støtter MHL 3.0 standarden.

De har ikke standard accessory MHL til den enda.

Man kan bruke Sonys IM750 for Z/Z1 .

Eller man skal kunne bruke et hvilket som helst MHL 3.0 adapter forutsatt at det har usb power.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg har Apple-TV som brukes for å streame og speile fra iPhone og iPad. Finnes det muligheter for å gjøre det samme fra min Z2? Eller må jeg kjøpe en Chromecast også. Bruker dette for apper som ikke finnes på Apple-TV, som HBO.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-169651

Jeg har Apple-TV som brukes for å streame og speile fra iPhone og iPad. Finnes det muligheter for å gjøre det samme fra min Z2? Eller må jeg kjøpe en Chromecast også. Bruker dette for apper som ikke finnes på Apple-TV, som HBO.

Jeg bruker AllCast fra min Galaxy NotePro 12 til AppleTV. Funker meget bra.

Lenke til kommentar

Kjøpte et slikt brett til madammen til jul. Vi sliter med at det må trykkes hardt for å få registrert berøringer på skjermen. *trykk* *trykk* *TRYKK*... hele tiden. Veldig skuffet over dette brettet. Tror vi kommer til å benytte angreretten.

Da er det feil med ditt brett, smudere og responsivt brett skal du lete lenge etter. Har du kjørt siste oppdatering?

Lenke til kommentar

Jepp og jepp. Vi mangler et godt ord for engelske tap på norsk. Googlet og fant ut at er et kjent problem med skjermen til Sony, som muligens ble bedret med software-oppdatering. Jeg var på siste dagen av Elkjøps returrett, så jeg safet og byttet til et Samsung-brett. Jeg får heller gi Sony en ny sjanse i fremtiden!

Lenke til kommentar

Jepp og jepp. Vi mangler et godt ord for engelske tap på norsk. Googlet og fant ut at er et kjent problem med skjermen til Sony, som muligens ble bedret med software-oppdatering. Jeg var på siste dagen av Elkjøps returrett, så jeg safet og byttet til et Samsung-brett. Jeg får heller gi Sony en ny sjanse i fremtiden!

Og viklet Samsung brett valgte du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...