tard Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 hei lurer på om det er noen andre som har dårlig erfaring med rubi data? Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Ja, total mangel på service, ingen som forstår norsk +++Kjøpte en laptop der for lenge siden, skal aldri handle der igjen 1 Lenke til kommentar
tard Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Ja, total mangel på service, ingen som forstår norsk +++ Kjøpte en laptop der for lenge siden, skal aldri handle der igjen Er i full krangel med de, hadde et gtx 680 kort som hdmi røk på, eier av rubi mener at gaming gjennom hdmi, har gjort at det er blitt defekt, og dette skal være en seriøs bedrift, det endte opp med at jeg selv kontaktet Zotac og de fikset det uten problem NB greit når man kjøper dyre kort osv og skjekke opp omtaler og ikke minst garanti, er ikke alle bedrifter som vet hva reklamasjon er dessverre. Nå er det full rulle i forbruker ombudet. Møkk lei!!! Lenke til kommentar
tard Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Ja, total mangel på service, ingen som forstår norsk +++ Kjøpte en laptop der for lenge siden, skal aldri handle der igjen Er i full krangel med de, hadde et gtx 680 kort som hdmi røk på, eier av rubi mener at gaming gjennom hdmi, har gjort at det er blitt defekt, og dette skal være en seriøs bedrift, det endte opp med at jeg selv kontaktet Zotac og de fikset det uten problem NB greit når man kjøper dyre kort osv og skjekke opp omtaler og ikke minst garanti, er ikke alle bedrifter som vet hva reklamasjon er dessverre. Nå er det full rulle i forbruker ombudet. Møkk lei!!! Spurte og om han trodde han var bedre en tekninkerene i zotac, jaja selvfølgelig var han det, er helt feil måte og drive en bedrift på, føler meg lurt og svindlet! Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ja, total mangel på service, ingen som forstår norsk +++ Kjøpte en laptop der for lenge siden, skal aldri handle der igjen Er i full krangel med de, hadde et gtx 680 kort som hdmi røk på, eier av rubi mener at gaming gjennom hdmi, har gjort at det er blitt defekt, og dette skal være en seriøs bedrift, det endte opp med at jeg selv kontaktet Zotac og de fikset det uten problem NB greit når man kjøper dyre kort osv og skjekke opp omtaler og ikke minst garanti, er ikke alle bedrifter som vet hva reklamasjon er dessverre. Nå er det full rulle i forbruker ombudet. Møkk lei!!! Skulle egentlig ønske de ble dømt for ett eller annet.. Skjer det noe med noe du har handlet kan man likesågodt gi opp å få noe som helst hjelp der.. de bare selger det og fraskriver seg alt ansvar! Anbefaler å sjekke prisguide.no før man handler, virker ikke som useriøse aktører er listet opp der.. Rubi er vanligvis lang fra de billigste Forøvrig, hvordan skal gaming via HDMI ødelegge et kort? Hadde det vært tilfellet hadde kortet neppe blitt utstyrt med det Lenke til kommentar
tard Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Ja, total mangel på service, ingen som forstår norsk +++ Kjøpte en laptop der for lenge siden, skal aldri handle der igjen Er i full krangel med de, hadde et gtx 680 kort som hdmi røk på, eier av rubi mener at gaming gjennom hdmi, har gjort at det er blitt defekt, og dette skal være en seriøs bedrift, det endte opp med at jeg selv kontaktet Zotac og de fikset det uten problem NB greit når man kjøper dyre kort osv og skjekke opp omtaler og ikke minst garanti, er ikke alle bedrifter som vet hva reklamasjon er dessverre. Nå er det full rulle i forbruker ombudet. Møkk lei!!! Skulle egentlig ønske de ble dømt for ett eller annet.. Skjer det noe med noe du har handlet kan man likesågodt gi opp å få noe som helst hjelp der.. de bare selger det og fraskriver seg alt ansvar! Anbefaler å sjekke prisguide.no før man handler, virker ikke som useriøse aktører er listet opp der.. Rubi er vanligvis lang fra de billigste Forøvrig, hvordan skal gaming via HDMI ødelegge et kort? Hadde det vært tilfellet hadde kortet neppe blitt utstyrt med det Ja vet det, er liksom det her tror man at man kan leke butikk så mye man vil, men totalen blir jo at man mister kunder og til slutt bedriften. Har tatt meg nå over 3mnd og få et nytt kort, anbefaler alle og skjekke nøye omtaler osv før evt kjøp, jeg sitter med skjegget i postkassen etter a rubi data har holdt kortet mitt så lenge, de mente at de ikke fikk tak i zotac...jeg fikk svar av zotac EU på minuttet, så det er bare tull. Og ja de ligger over pris, og under med garanti. Hadde jeg kjøpt kortet mitt en annen plass, hadde det blitt gaming i julen men desverre er det på vei til zotac etter 3 mnd. Dette kunne vært ungått og fra selger, vist det hadde blitt tilbydt noe annet en at jeg skulle betale han 1000kr for så og si et tilsvarende kort, da han kunne bruke mitt gamle "defekte" kort i hans pc..............makan til svindel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå