Gå til innhold

GeCube Ati 9600 Pro

Nikern

Anbefalte innlegg

Jeg har et ATi 9600 pro kort i pc'en min.

Men jeg føler at den er VELDIG ustabil i forhold til ytelsen.

Særlig når jeg spiller merker jeg dette. Spilte BF nettopp, med grafikken skrudd både opp og ned for å se om det funka å få det til å gli. Men ingen av modusene funka glatt. Det gjorde det for noen dager siden. (har ikke instalert noe, har vært borte) Jeg bruker omega driverne nå, de aller nyeste. Men jeg skjønner ikke hvorfor kortet mitt er slikt.

Før jeg formaterte sist kjørte jeg BF i 1024, max grafikk og aa og kantutgjevning på MAX enda så hakka det bare MINIMALT. Så nå skjønner jeg ikke bæret av hva som foregår.. noen som vet av noen options, eller et eller annet som kan hjelpe meg?

MVH

nikern.

(min pc er som følger)

AMD XP 1800

512 ddr 2700 ram

KT3 Ultra2 HK

GeCube Ati 9600 pro@400/600

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gjort det nå. Ble bedre, men ble IKKE i det HELE tatt så bra ytelse som jeg hadde før. Kan ikke skjønne hva jeg har gjort feil nå. Har lagt inn alle patcher til windows som finnes som før. Har de nyeste driverne til chipsett og lyd alt. ALT jeg kan komme på. Men nå er jeg helt blank. Noen som kan komme på noe?

:grine:

Lenke til kommentar

Jeg har da ingen der... utennom PCalert 4, antivirus og Kanskje msn i ny og ne. men det kan ikke være problemet.. hadde Antivirus, norton internetsecurity, mirc, msn oppe før.. når jeg kjørte på alt på mAx. (spilte da på nettet)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...