Döden Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Endelig vises den fram, men jeg tviler fortsatt! Link Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Og folk sier Xbox-en er stor! Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har sett bildet før. Sjekk hvor stor den er! Ser jo ut som en PC som ligger... Er nok ingen som kommer til å klage på at Xbox er stor framover Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvis den bare ikke er "luft" da! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Maskinen er ifølge dem kæmpe stor og indtil videre er der kun annonceret edutainment og børnespil til konsollen, mens firmaet efter signende kun ligger i forhandlinger med en masse udviklere omkring konverteringer af deres lidt ældre Pc titler. Nå skal det sies at jeg aldri har hatt et spesielt godt forhold til Gamereactor, men hvis man nå ser bort fra det; Høres ikke akkurat ut som noen markedsgenier de som står bak dette? Jeg vil også våge å slenge meg på bølgen som sier at den greia der ikke ville fått plass inni en hvilken som helst hval, jeg mener, GEEZ, se på den?! Med den størrelsen burde den helst spilt av både DVD, VHS, MD, MC-kassetter, vinylplater, DAT-taper og Tandberg-bånd for å få plass i den gjennomsnittelige TV-kroken! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 så stor må inneholde mye makt (forhåpentligvis) ... gleder meg litt til å finne ut mer av den... Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 tror det ikke før jeg får se den i action. altså screenshots, filmer osv. btw, er det bare meg eller ser den plasten/materialet ganske billig ut? Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Ingen som har fått med seg at infinium labs ikke eksisterer enda? Phantomen er bare en Spoof... d kom jo fram for lenge siden... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 "Ingen som har fått med seg at infinium labs ikke eksisterer enda? Phantomen er bare en Spoof... d kom jo fram for lenge siden... " selskapet har/er under etterforskning i usa, fordi myndighetene mener at det er snakk om svindel alt sammen Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Ingen som har fått med seg at infinium labs ikke eksisterer enda? Phantomen er bare en Spoof... d kom jo fram for lenge siden... Jo det har vi. Det er derfor vi stiller oss j*vla kritiske til hele opplegget! (Jeg tror det ikke før jeg har sette det!) Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Akkurat... heh jeg så en video til d første "lanserings" spillet deres... Karate Bikini Babes.... Jeg lastet ned demoen til pc, fy da skjønner du at det er bare bull alt sammen... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Den boksen så jo slettes ikkje så verst ut da. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Den boksen så jo slettes ikkje så verst ut da. Hvis den eksisterer da! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Fra Games Are Fun: http://www.gamesarefun.com/consoles/phantom/phantom2.jpg Ikke noe å klage på når det gjelder BETA tester'ne da! http://www.gamesarefun.com/consoles/phantom/phantom4.jpg Halo kopi? Personlig syns jeg at dette bare virker mer og mer uprofersjonelt. Ser jo ut som om "utvikler'n" har tatt bildene hjemme hos seg selv, etter kvaliteten o.l. å dømme! Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 At en konsoll måler seg med en PC liker jeg ikke :grine: Lenke til kommentar
smelx Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 De Phantom greiene er bare bullshit tror jeg... Noen som bare morer seg med en latterlig spøk som så mange har gått på.... Ikke det at jeg skal si noe med 100% sikkerhet, bare tror de greiene der er tull... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Fra Games Are Fun: http://www.gamesarefun.com/consoles/phantom/phantom2.jpg Ikke noe å klage på når det gjelder BETA tester'ne da! http://www.gamesarefun.com/consoles/phantom/phantom4.jpg Halo kopi? Personlig syns jeg at dette bare virker mer og mer uprofersjonelt. Ser jo ut som om "utvikler'n" har tatt bildene hjemme hos seg selv, etter kvaliteten o.l. å dømme! De har jo et logitech tastatur med phantom merke på. Det burde jo være nok for de fleste til å forstå at dette bare er bullshit. Når man ser på sidene til logitech står det ingenting om phantom. En av sjefene i Infinium labs har sagt dette: "We have several hundred prototype models here in the office". So then I asked him where the prototypes were made, he said "right here in our facility". (Kilde Ferrago ) Hvis dette er riktig så vil det ville vel logitech ha en eller annen form for reklame eller informasjon om dette på sidene sine. På Infinium Labs Reklamerer de med at de har AMD prosessor og Nvidia skjermkort. Heller ingen av disse sidene never noe om at de samarbeider med phantom. Dette kan jo bare være kødd. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 http://www.itavisen.no/art/1302310.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå