Kim74 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Fetsund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Joda, husker disse hyttene på flåter og lensene fra mine guttedager på 50 - 60 tallet da det fortsatt var full drift. Gikk mye på tømmerlundene på Svelle og fiska abbor. Fint lys og farger her. Hva kompen angår så tenker jeg at kanskje skulle ikke stammen oppe i høyre hjørnet vært med. Men det er lett å si for jeg vet jo ikke hvilke muligheter du hadde? Fra båt er jo mulighetene mange her. Roar Lenke til kommentar
Kim74 Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Takk for hyggelig tilbakemelding og litt bakgrunnshistorie til bildet, Båt var nok uaktuelt og sto så langt nede mot vannet som overhodet mulig hehe, Stammen tok jg bevist med ellers synes grenene som gir en fin forgrunn hadde sett litt malplasert ut, Men takk for konstruktiv kritikk, det setter jeg alltid pris på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg