Kose Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 JAAAAAAAAAA... Arsenal er best ass Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Jaaaaa visst faen! Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Skrudde på kampen for fire minutter siden, greit tidspunkt å starte å se på Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Haha, der er vi heldige. LP klart best i løpet av de første 45 min. Wenger må gjøre noe i garderoben. Flamini må ut, taktisk bytte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2014 Herregud så ufortjent.. typisk Liverpool-baklengs og Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Mignolet hadde faen meg tatt den. Skilpadden Jones rører knapt på seg. Endret 21. desember 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Snakk om å bli totalt overkjørt. Helt utrolig at de fikk et flaksemål rett før pause, er vel 10 gangen de var borti ballen i første omgang . For min del de kan forsatt spille sånn men for Arsenal fansen sin del så bør de skjerpe seg. Arsenal sin beste spiller var Skrtel og målet han scoret ved ren uflaks Endret 21. desember 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Haha, der er vi heldige. LP klart best i løpet av de første 45 min. Wenger må gjøre noe i garderoben. Flamini må ut, taktisk bytte. Dessverre har vi ingen å bytte Flamini ut med.. Da kollapser hele midtbanen iallefall. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Maks fortjent. Grattis med overbevisende seier. Tror dere tar topp 4 om dere holder dette nivået fremover Er vel svææært sjeldent at kampen blir over ved 1-0 etter 45 min. Enda sjeldnere er nok at 1-1 ikke regnes som uavgjort. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Flamini ut, men hvem inn? Coq? Lite alternativer på benken Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hahaha, herregud så ufortjent at vi scorer! Men jeg tar det. Forventer ikke forbedring i andre omg, men håper Wenger tar av Flamini. Driter i hvem som kommer inn. Le Coq gjerne. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Vi har så f***ings dårlig forsvar at det kommer på det samme hvor mye vi dominerer. Hver gang motstanderen kommer på vår banehalvdel bli det mål. E: beklager språkbruken Endret 21. desember 2014 av Myra- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå