Gå til innhold

Liverpool v Arsenal

Tunky

Anbefalte innlegg

Nå må Rodgers faen snart skjønne at Jones ikke holder PL-nivå. Greit nok at han ikke gjør noen store tabber, men han redder jo faen ingen skudd som går på mål.

Ganske drøyt at det ikke ble 3p i dag. Begynner allikevel å få litt optimisme tilbake, med en (god) spiss inn i januar har vi faktisk litt sjans på en topp 4 plassering

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit resultat mtp hvor shit begge lag som møttes er.

Greit resultat? Faen ikke mye greit.

Ganske mye bedre enn forrige sesong vil jeg si.

Er egentlig mest misfornøyd. Håper vi kan reise oss mot QPR. Trenger en overbevisende kamp nå.

Vi skulle ha vunnet mot det Liverpool-laget idag. De hadde Suarez forrige sesong.

Vi trenger ikke èn overbevisende kamp, vi trenger mange!

Lenke til kommentar

Hvorfor har ikke Borini fått sjansen oftere mon tro.....?

Fordi Rodges er synsk og har visst at Borini kommer til å bli sendt i dusjen i samme øyeblikk som han blir byttet inn.

Det som skjedde i dag var totalt planlagt av Rodgers. Han tenkte at Arsenal kommer til å være litt mer avslappet mot 10 mann samtidig som de kommer til å la Liverpool styre. Og det utnyttet de på perfekt vis.

E: like før Sky Sports dumper Neville som pundit til fordel for meg.

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar

Flott resultat. Akkurat det jeg håpet på.

Arsenal burde være ekstremt skuffet. Herregud hvor elendig Arsenal var i denne kampen. Det er den verste prestasjonen jeg har sett på evigheter. Fornøyd med poeng, men ikke fornøyd med å spille så dårlig.

Liverpool må innse at de er elendige. De klarer ikke å avgjøre kampen mot det svakeste Arsenal jeg har sett på evigheter. De fortjente poeng, men herregud hvor elendig hele laget er framfor mål.

En fin kamp ble det til slutt. Den hadde alt!

Og hva tilsier at man ikke har innsett dette? ...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit resultat mtp hvor shit begge lag som møttes er.

Greit resultat? Faen ikke mye greit.

Ganske mye bedre enn forrige sesong vil jeg si.

Er egentlig mest misfornøyd. Håper vi kan reise oss mot QPR. Trenger en overbevisende kamp nå.

Vi skulle ha vunnet mot det Liverpool-laget idag. De hadde Suarez forrige sesong.

Vi trenger ikke èn overbevisende kamp, vi trenger mange!

Nei, vi skulle ikke det. Arsenal er ikke noe bedre enn Liverpool pdd. Utrolig at det ble 2 mål for hvert lag. Men det skyldes nok mest at forsvaret på begge ender er under par.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...