Schweigaard Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Nå må Rodgers faen snart skjønne at Jones ikke holder PL-nivå. Greit nok at han ikke gjør noen store tabber, men han redder jo faen ingen skudd som går på mål. Ganske drøyt at det ikke ble 3p i dag. Begynner allikevel å få litt optimisme tilbake, med en (god) spiss inn i januar har vi faktisk litt sjans på en topp 4 plassering Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Greit resultat mtp hvor shit begge lag som møttes er. Greit resultat? Faen ikke mye greit. Ganske mye bedre enn forrige sesong vil jeg si. Er egentlig mest misfornøyd. Håper vi kan reise oss mot QPR. Trenger en overbevisende kamp nå. Vi skulle ha vunnet mot det Liverpool-laget idag. De hadde Suarez forrige sesong. Vi trenger ikke èn overbevisende kamp, vi trenger mange! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Hvorfor har ikke Borini fått sjansen oftere mon tro.....? Fordi Rodges er synsk og har visst at Borini kommer til å bli sendt i dusjen i samme øyeblikk som han blir byttet inn. Det som skjedde i dag var totalt planlagt av Rodgers. Han tenkte at Arsenal kommer til å være litt mer avslappet mot 10 mann samtidig som de kommer til å la Liverpool styre. Og det utnyttet de på perfekt vis. E: like før Sky Sports dumper Neville som pundit til fordel for meg. Endret 21. desember 2014 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Flott resultat. Akkurat det jeg håpet på. Arsenal burde være ekstremt skuffet. Herregud hvor elendig Arsenal var i denne kampen. Det er den verste prestasjonen jeg har sett på evigheter. Fornøyd med poeng, men ikke fornøyd med å spille så dårlig. Liverpool må innse at de er elendige. De klarer ikke å avgjøre kampen mot det svakeste Arsenal jeg har sett på evigheter. De fortjente poeng, men herregud hvor elendig hele laget er framfor mål. En fin kamp ble det til slutt. Den hadde alt! Og hva tilsier at man ikke har innsett dette? ... 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Forskjellen på Liverpool og United i år er at hos united går alt (stort sett ufortjent) inn og gir poeng men hos oss går alt utenfor. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 E'kke ufortjent om man er effektiv Effektivitet er en evne. De riktige spillerne i de riktige posisjonene og rollene skaper som regel effektivitet. Når man f.eks. gir en ung ving en spissrolle så er det ikke alltid at det blir fullt utbytte. Spesielt ikke når skudd ikke er hans største styrke. 5 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Synd at Sanchez filmet seg til frispark I siste litten av første omgang. Ellers gikk spillet som forventet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Synd at Sanchez filmet seg til frispark I siste litten av første omgang. Ellers gikk spillet som forventet. Jasså? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Greit resultat mtp hvor shit begge lag som møttes er. Greit resultat? Faen ikke mye greit. Ganske mye bedre enn forrige sesong vil jeg si. Er egentlig mest misfornøyd. Håper vi kan reise oss mot QPR. Trenger en overbevisende kamp nå. Vi skulle ha vunnet mot det Liverpool-laget idag. De hadde Suarez forrige sesong. Vi trenger ikke èn overbevisende kamp, vi trenger mange! Nei, vi skulle ikke det. Arsenal er ikke noe bedre enn Liverpool pdd. Utrolig at det ble 2 mål for hvert lag. Men det skyldes nok mest at forsvaret på begge ender er under par. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Synd at Sanchez filmet seg til frispark I siste litten av første omgang. Ellers gikk spillet som forventet. Ikke sitèr Rodgers. Han tar feil. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Kaptein... Hahah. Det bildet skal Wenger få av meg, innrammet, i julegave. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Siterer ikke Rodgers, såg kampen selv. Spolte tilbake for og sjekke en gang til og Gerrard var ikke borti han. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Siterer ikke Rodgers, såg kampen selv. Spolte tilbake for og sjekke en gang til og Gerrard var ikke borti han. Men Alexis roper ikke etter frispark engang. Han faller... Det ble vel dømt corner? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Snakker om frisparket I første omgang. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Er dette i det hele tatt en hendelse som har noe med utfallet av kampen å gjøre? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Ja, vil si at et frispark som fører til mål så det blir 1-1 istedenfor 1-0 til andre omgang har veldig mye og si for utfallet av kampen 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Det frisparket var riktig. Men Arsenal skulle hatt ene midtbanen sin utvist i første for to gule kort. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Ja, vil si at et frispark som fører til mål så det blir 1-1 istedenfor 1-0 til andre omgang har veldig mye og si for utfallet av kampen Ok, jeg fikk bare sett små deler av kampen, så fikk ikke med meg nevnt situasjon. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Det frisparket var riktig. Men Arsenal skulle hatt ene midtbanen sin utvist i første for to gule kort. Shit. Glemte dommeren å gi det røde?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå