laurell Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Monreal står som en forbanna idiot uten å markere Skrtel.. Få han til helvette vekk fra Arsenal. Ingen Arsenalspillere markerer.. de spiller soneforsvar på cornere. Endret 21. desember 2014 av laurell Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Welbeck avgjør :3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Monreal står som en forbanna idiot uten å markere Skrtel.. Få han til helvette vekk fra Arsenal. Chambers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Det ble mål gitt Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 2-2 er nå fair det. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Faen at vi tapte to poeng, men det ble i det minste ikke et vellykket ran av episke proporsjoner Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 På den lyse siden (for Arsenal) så endte det langt bedre enn ifjor Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Monreal står som en forbanna idiot uten å markere Skrtel.. Få han til helvette vekk fra Arsenal. Chambers. Nei, det var nr. 18. Monreal. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Ufortjente poeng nok engang, men svæææært viktig. Nå forventer jeg at vi rævkjører QPR i neste runde. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Greit resultat, men å slippe inn sju min på overtid på nok en dødball er uakseptabelt. Coquelin god, men skulle aldri blitt byttet med Giroud når du trenger spillere til å forsvare dødballer. Drittlei Wenger, bye bye. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Flott resultat. Akkurat det jeg håpet på. Arsenal burde være ekstremt skuffet. Herregud hvor elendig Arsenal var i denne kampen. Det er den verste prestasjonen jeg har sett på evigheter. Fornøyd med poeng, men ikke fornøyd med å spille så dårlig. Liverpool må innse at de er elendige. De klarer ikke å avgjøre kampen mot det svakeste Arsenal jeg har sett på evigheter. De fortjente poeng, men herregud hvor elendig hele laget er framfor mål. En fin kamp ble det til slutt. Den hadde alt! Endret 21. desember 2014 av Espp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Fin fint! Selv om tap for Liverpool stort sett alltid er greit. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Kjipt med Borini. Synes han spilte bra fram til han mistet hodet to ganger. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Greit resultat mtp hvor shit begge lag som møttes er. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hvorfor har ikke Borini fått sjansen oftere mon tro.....? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Greit resultat mtp hvor shit begge lag som møttes er. Greit resultat? Faen ikke mye greit. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Greit resultat mtp hvor shit begge lag som møttes er. Greit resultat? Faen ikke mye greit. Ganske mye bedre enn forrige sesong vil jeg si. Er egentlig mest misfornøyd. Håper vi kan reise oss mot QPR. Trenger en overbevisende kamp nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå