Tunky Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) VS Anfield 21.12.14 - 17.00 TV2 Sport Premium Dommer: Michael Oliver Nytt storoppgjør i Premier League. Skadelister i følge Physioroom, kursiv betyr at de har expected back-dato til kampen: Liverpool: Johnson, Sturridge, Suso, Flanagan Arsenal: Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Koscielny, Monreal, Rosicky, Arteta, Wilshere, Walcott, Özil Gjetter vilt på lagoppstillinger, Arsenal-leiren får heller rette meg, om det er helt krise: Mignolet Manquillo - Skrtel - Lovren - Moreno Henderson - Gerrard Coutinho - Sterling - Lallana Balotelli VS Szczesny Debuchy - Mertesacker - Chambers - Gibbs Flamini - Ox Welbeck - Cazorla - Sanchez Giroud Vi er helt nødt til å vinne denne, for å i det hele tatt ha en liten sjanse til å havne i toppen. Jeg håper vi fortsetter det gode spillet vi viste mot United. I tillegg håper jeg vi får en god kamp i cupen i morgen, for å få litt momentum inn i denne kampen. Endret 16. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Arsenal med friuke, og forhåpentlig noen spillere tilbake til denne kampen. Vist til tider godt spill den siste tiden, og kommer fra en sterk 4-1 sier over Newcastle. Tror det blir jevnt, men Alexis setter spikeren enda litt lengre inn i topp 4 kista til Liverpool. 1-2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 0-3. Giroud, Gibbs, Alexis. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Er dere ute av ligacupen? (ikke ment som et stikk, eller en pun eller noe, jeg har bare ikke fått det med meg om det stemmer..) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Har trua, merkelig nok! 2-1 er mitt tips. Lallana, Sterling, Giroud. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Er dere ute av ligacupen? (ikke ment som et stikk, eller en pun eller noe, jeg har bare ikke fått det med meg om det stemmer..) Røk mot Soton. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Ah stemmer. Jeg håper og tror ikke vår midtukekamp har så mye å si. Tipper vi stiller en del benkeslitere i den kampen. EDIT: Eller, vi kommer vel kanskje ikke til å stille særlig svekket lag i LC.. Bournemouth er jo sterke for tiden. Får se. Endret 16. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Sanchez mot det verste forsvaret i ligaen. Jovel. Her må det scores mange mål rett vei for Liverpool skal det vinnes. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 0-2. Sanchez og Giroud Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Endelig en walkover igjen Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Balotelli finner på magisk vis tilbake til seg selv igjen og klovnen sikrer det for Liverpool. Endret 16. desember 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Håper på: Szczesny Chambers, Debuchy, Mertesacker, Gibbs Flamini, Oxlade-Chamberlain Sánchez, Cazorla, Podolski Giroud Ønsker å se Chambers som back da jeg føler Mertesacker-Chambers blir en for treig midtstopperduo, og i tillegg til hvor solid Debuchy så ut i helgen. Ønsker gjerne at Podolski starter, men det vet vi alle ikke skjer. Walcott ryktes dog tilbake i troppen! På tide. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Har ikke særlig tro på dette dessverre. Vi har null selvtillit i laget, så her kan alt gå dritt. Håper alltid på seier, men tror vi taper her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 sukk Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Sterling herjer. Gjorde de samme mot United, men klarte ikke putte på en uslåelig De Gea. Er redd for hva han kommer til å gjøre med forsvaret vårt. Kan bli stygt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Det er forskjell på en smålubben Boruc og David De Gea Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Det er forskjell på en smålubben Boruc og David De Gea Ja, men jeg tror forsvaret og midtbanen vår holder ca Bournemouth nivå om dagen med alle skadene. Blir Flamini - Chambers på midten antagelig, hvis ingen magisk er blitt friske. Farten til Pool mot de to og Per blir festlig å se. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Feil tråd Endret 17. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Selvtilliten er i hvertfall bedre nå ser det ut som etter denne kampen. Kanskje ikke dette kommer til å gå så dritt allikevel? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Her er jeg faktisk vanvittig usikker. Liverpool har jeg stygge ønsker ovenfor og Arsenal anser jeg som en konkurrent til topp 4 og trofeer i årene som kommer. Siden jeg ikke vet hva jeg ønsker, får jeg håpe på uavgjort 2-2. Kan ikke se at Liverpool skal vinne, så hvis ikke blir det en 2-1 seier til Arsenal. Endret 18. desember 2014 av Espp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå