Mr.Reese Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hei. Tenkte jeg skulle kaste meg på skolebenken igjen å ta utdanningsløpet til å bli flymotormekaniker. Har derfor en del spørsmål som jeg håper noen kan svare på. 1. Hvordan er etterspørselen etter flymotormekaniker? 2. Finnes det plasser i Midt-Norge (sivilt) å jobbe? 3. Hva er grunnlønn etter utdanning sivilt og i forsvaret, samt lønn etter 5 års ansiennitet? 4. Hvor mye overtid bør jeg forvente samt hvordan skiftordninger er normalt? 5. Hva er snittet for å komme inn på flyfag ved de forskjellige skolene? 6. Hvilken skole anbefaler dere? 7. Vil en tidligere bot (ordensforstyrreøse) ha utfall for sikkerhetsklarering? Fylletur for 5år siden... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 regner med du har sett her http://utdanning.no/yrker/beskrivelse/flymotormekaniker jeg vet nesten alle selskapene som dreve med fly og flymotorer i stavanger flagget ut mye får noen år siden , så det er ikke så mye igjen her . eller så er det ingen stillinger på finn for verker flymekaniker eller flymotormekaniker , men dette kan jo være for vi er midt i desember . overtidsmessig tror jeg er minimalt da alle jeg kjenner som har jobbet som dette jobbet skift ( dag/kveld/natt) som gjør behovet for overtid minimalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå