Gå til innhold

Jern malm skip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bør antagelig sees i fullstørrelse dette for ikke å føle at bakdelen på båten nede skal føles for gjengrodd.

Hvorvidt en ørliten lysning av nevnte område er en ide' er noe jeg overlater til Author.

Når det gjelder kompen så føles båten noe midtstilt selv om det jo funker.

Denne kommentator hadde gjerne sett enda litt mer luft foran enn bak båten.

Ellers funker jo kombinasjonen lys og mørke i svarthvit svært godet her.

Roar

Lenke til kommentar

Fint nattbilde. Synes nok v1 er best.

Vennlig hilsen Ragnar

Takker

Bør antagelig sees i fullstørrelse dette for ikke å føle at bakdelen på båten nede skal føles for gjengrodd.

Hvorvidt en ørliten lysning av nevnte område er en ide' er noe jeg overlater til Author.

Roar

Takker for kommentar. Tenker du på at jeg burde ha mer plass på venstre siden av bildet og mindre på høyre?

Lenke til kommentar

Fint nattbilde. Synes nok v1 er best.

Vennlig hilsen Ragnar

Takker

Roar

Takker for kommentar. Tenker du på at jeg burde ha mer plass på venstre siden av bildet og mindre på høyre?

Ja, grunnregelen er at man gjerne har minst luft bak og mest foran for å gi inntrykk av at motivet er på vei ut av bildet.

Noen ganger som her kunne det kanskje funket med mest bak og minst foran for å gi følelse av at båten er på vei vekk fra fotografen.

Roar

Lenke til kommentar

Ja, grunnregelen er at man gjerne har minst luft bak og mest foran for å gi inntrykk av at motivet er på vei ut av bildet.

Noen ganger som her kunne det kanskje funket med mest bak og minst foran for å gi følelse av at båten er på vei vekk fra fotografen.

Roar

Alright, får ta det i mente neste gang jeg er ute å fotografer. Hadde ikke akkurat det beste utgangspunktet her da jeg bare la kameraet opp på noe :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...