Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flere som er dritt lei av å ikke mestre kjærligheten og utdanning?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånne små "livskriser" har man egentlig godt av, for man lærer av det.

Atombombens far, Oppenheimer, ett geni, hadde store problemer med seg selv i sin ungdom....

 

Livet byr på motgang, ikke bare medgang.

 

Det må man lære å takle, hvis ikke ender man opp som en idiot.

Du tror venninnene dine er så vellykka og deiligere enn deg - ikke sikkert det.... Det er den siden du ser, det er fasade, image!

 

Hva veit du egentlig om dem? Hvor kjedelig ett liv har vel ikke flere av dem? Tror du dems hverdag er så mye bedre enn din egen? Den er ikke det, det kan jeg love deg.

 

Det er mange rundt deg som har vært igjennom vanskelige ting, og du vil merke at det finnes interessante folk rundt om...

Hvis du bor i nærheten av oslo, kan du bli med oss ut... Vi er en liten gjeng gutter i alderen 26-29, ofte på byen i oslo...

 

Du har vel hørt om "law of attraction" ? Du tiltrekker deg det du trenger, den riktige... Det kommer. It just will.

Lenke til kommentar

Sånne små "livskriser" har man egentlig godt av, for man lærer av det.

Atombombens far, Oppenheimer, ett geni, hadde store problemer med seg selv i sin ungdom....

 

Livet byr på motgang, ikke bare medgang.

 

Det må man lære å takle, hvis ikke ender man opp som en idiot.

Du tror venninnene dine er så vellykka og deiligere enn deg - ikke sikkert det.... Det er den siden du ser, det er fasade, image!

 

Hva veit du egentlig om dem? Hvor kjedelig ett liv har vel ikke flere av dem? Tror du dems hverdag er så mye bedre enn din egen? Den er ikke det, det kan jeg love deg.

 

Det er mange rundt deg som har vært igjennom vanskelige ting, og du vil merke at det finnes interessante folk rundt om...

Hvis du bor i nærheten av oslo, kan du bli med oss ut... Vi er en liten gjeng gutter i alderen 26-29, ofte på byen i oslo...

 

Du har vel hørt om "law of attraction" ? Du tiltrekker deg det du trenger, den riktige... Det kommer. It just will.

 

Ts her. En fasade tenker jeg veldig mange har der ute, men jeg har faktisk ikke hatt kjæreste på 3 år og det stresser meg.

 

Jo, takk for det. Jeg skulle gjerne ha blitt kjent med nye menn. Føler at alle vet alt om meg i denne byen, og jeg er allerede dritt lei av å date menn her. Jeg bor dessverre ikke i Oslo for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...