JK fotball Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Hei student fra Oslo her. Jeg feirer ikke jul, noe tips til hva jeg kan gjøre i juleferien? Takk på forhånd 1 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Være hjemme og nyte ferie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 gjøre det du pleier å gjøre utenom skolen Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Det du har lyst til å gjøre, men ellers ikke har tid til. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Du kan tjuvstarte på neste semester på studiet ditt. Hvis du planlegger litt lenger og kutter ut flere juleferier til fordel for studier, kan du til og med bli ferdigutdannet tidligere. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hei student fra Oslo her. Jeg feirer ikke jul, noe tips til hva jeg kan gjøre i juleferien? Takk på forhånd Hvis jeg var i samme situasjon, sannsynligvis innta fosterstilling og vente på sommer. 1 Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 øve på å kommunisere med jenter? 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 http://www.alternativjul.no/ Lenke til kommentar
( ) Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 En passe kombinasjon av nedstressing, trim, og opplesing til kommende semester/re... Med litt (!) god mat og drikke innlagt... Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Siden du poster i ferie og reise: dra til Belgia/Tyskland/Tsjekkia/England/Skottland og drikk øl dagen lang. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Alternativ jul er et godt forslag, ellers er det vel fortsatt utesteder som har åpent julaften også.. Last Train hadde åpent julaften tidligere vet jeg, antar de fortsatt har det.. Lenke til kommentar
JK fotball Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Det du har lyst til å gjøre, men ellers ikke har tid til. Det jeg har lyst til å gjøre og ikke har tid til er å starte med førekortet, men jeg vet ikke om føreskolen er åpen! Lenke til kommentar
JK fotball Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Siden du poster i ferie og reise: dra til Belgia/Tyskland/Tsjekkia/England/Skottland og drikk øl dagen lang. Ja ja det ville vært topp, men jeg drikker dessverre ikke. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Da ville jeg startet med å ta kontakt med kjøreskolen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå