AnonymDiskusjon Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 hei, jeg er 18, og har noen sår rundt testiklene og penisen, som kan svi litt i perioder. de er veldig fuktige og ofte er bokseren litt fuktig på de områdene. noen som vet hva det kan vere for noe? og hvordan jeg får de vekk? takk legger til noen bilder av sårene. Husk det er en grunn til at de ligger i spoiler. Anonymous poster hash: c502e...d94 Anonymous poster hash: fa180...4e9 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg tror det er litt lite lufting rundt utstyret ditt. Kjønnshåret bidrar vanligvis til at det sirkulerer luft der nede, men når man er glattbarbert så blir det klamt og det kan muligens være grunnen til at det blir sår. Jeg ville prøvd å gått kommando en uke og sett om sårene gror. 2 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Det ser ut som nupper der du barberer deg, samt muligens en liten soppinfeksjon mellom pungen og beina. Som vidarkri sier, kjønnshår bidrar til at du får luft mellom bjellene og fjerner fuktighet.Kutt ut barbering en liten periode, samt bruk soppsalve der det trengs (Fig. 2). Tror jeg brukte en standard sak reseptfri fra apotek. Men det er noen år siden, så jeg husker ikke navn i farten. Sjekk med lege om du er usikker. En bedre boxershorts kan også hjelpe. Og de bør ikke vaskes med kraftig eller for mye vaskemiddel heller. Det er kanskje lurt å bruke en god krem for underlivsbarbering når du prøver det igjen også. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Canesten heter den soppsalven Zetheus snakker om. Vil nok også anbefale den ja. Men ja, på bilde 1, det som ser ut som om er på oversiden av stasen, det er nupper som kommer av barbering, det er alt annet enn dumt å bruke en krem/gel som er beregnet på intimbarbering, gjør at det glir lettere, irriterer mindre (rfsu har gode produkter som virkelig sendes i en anonym innpakning - drøye i bruk er de også. Da mener jeg virkelig drøye!). Sånn er alle nå og da Og lufting er veldig viktig. Vil egentlig anbefale deg å gå uten noe som er tettsittende når du kan, sove naken (eller uten boxer...). Generellt få lufta så mye som mulig rundtomkring. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Canesten er salven jeg ikke fant navnet på. Richtig! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 takk for svar trodde ingen svarte siden jeg ikke fikk noe beskje på epost. tar meg en tur på apoteket etter nyttår. Anonymous poster hash: fa180...4e9 Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) takk for svar trodde ingen svarte siden jeg ikke fikk noe beskje på epost. tar meg en tur på apoteket etter nyttår. Anonymous poster hash: fa180...4e9 lykke til Endret 22. desember 2014 av White Man Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 det er vel snakk om den 20 grams kremen? Anonymous poster hash: fa180...4e9 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 det er vel snakk om den 20 grams kremen? Anonymous poster hash: fa180...4e9 Jupp! Tror ikke du får e-post-svar på anonym-bruker! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg vet ikke hva slags anatomi de har disse andre her, men var jeg deg ville jeg for Guds skyld ikke latt håret gro. Jeg får alltid sånt dritt som dette hvis jeg lar håret vokse, siden håret samler og holder på fuktigheten sånn at det er som å gå med en fuktig vattdott i bokseren konstant. Anonymous poster hash: 0201f...d1d Lenke til kommentar
TheLastProblemSolver Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hudkrem er jo et alternativ pga barbert, så aftershave er jo foreslått f.eks... Områdene rundt kjønnsorganet er jo litt omfintelig for helt shavet, spesielt når man har sterkere hårvekst. Men kvinner bruker å holde kontroll, de velger litt mykere alternativer for å bevare huden da med også hudkrem osv. Nivea er et fint alrernativ synes jeg, men prøv deg frem. Er faktisk litt å komme seg inn i det med det der. Som mann så er det best med litt manndom mellom beina, mens kvinner liker jo bebier... Så neste råd for en mann er å si til en kvinne mama jeg har barbert meg, kan jo være at det blir fitte da vettu. (Siste setning er ikke spesielt rettet mot noen.) JO EUREKA ! SCORE ! ! ! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 takk for svar trodde ingen svarte siden jeg ikke fikk noe beskje på epost. tar meg en tur på apoteket etter nyttår. Anonymous poster hash: fa180...4e9 Hvis du ikke finner den så funker også Pevaryl. Anonymous poster hash: 2edc7...e66 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 hei ts her, brukte opp tuben med canesten uten noen stor effekt... og så har jeg funnet ut jeg har det i stjerten også.... tenker på å stikke til legen, eller er det noe annet jeg må prøve først? funker pevaryl? Anonymous poster hash: fa180...4e9 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 ta en tur til legen du, soppinfeksjon sikkert Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Passe litt på nå.. nå begynner den snart å klø.. så blir den svart... så detter den av Lenke til kommentar
Dobbeltabbe Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Noen enkle grep før du går til legen: bruk boksere av bomull, ull eller bambus, ikke nylon, og ikke så altfor tettsittende. Lufting er alfa og omega, tenk også på om buksene dine er såpass trange at det blir dårlig sirkulasjon. Bytt vaskemidler til parfymefrie alternativer. Samme med såpe/barberskum, Coop sin änglamark-serie er rimelig og parfymefri. Bruk bare lactacyd eller parfymefri intimvask der nede. Ikke gni deg tørr etter dusj, men la det lufttørke skikkelig. Hør på apoteket etter noe som heter hibiscrub, det kan påføres etter barbering og motvirker nupper/hårrotsbetennelser. Men det er nok en fordel å la håret gro litt, bare for å la området få mest mulig ro. Kan også med fordel bruke en parfymefri hudkrem for å roe huden. Endret 1. mars 2015 av Pixie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg