Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Firmaet er konkurs... Så det på TV2Hjelper deg! TIPS: Sjekk om andre har brukt firmaet før du bruker det i forum og slikt! Lenke til kommentar
balderx Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg fryder meg intenst over konkursen. Kjenner at en glede gjennomstrømmer hele kroppen fra topp til tå. JIPPI !!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
tmx Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Tror du sliter litt ja. Var det ikke www.easypc.no som var adressen til denne webshoppen? Ihvertfall vekke nå. Var om easypc.no på TV2 Hjelper deg i dag, de lovet kundene pengene tilbake om én uke. Etter tre dager slo de hele driten konkurs *grin* Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Den sjefen så ut som en typisk svindler. Hadde ikke betrodd ham til å kaste søpla mi engang. Lenke til kommentar
Labov Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Godt å se at slike webshoper ikke har noen framtid. Synd for de som mistet pengene sine dog. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 vel var på tide, så akkuratt hva som er skrevet på weshopp erfaringer under easy pc.. masse 1 der ja.. men et par firere masse femere og en hau med seksere, og det som er felles for alle 4 5 og 6 karakterene er at de er fra hotmail addresser. Syns adminene på Hw.no skulle sjekke iper der ja.. Men men en svindel sjappe mindre bare synd han sansynligvis starter opp igjen Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 vel var på tide, så akkuratt hva som er skrevet på weshopp erfaringer under easy pc.. masse 1 der ja.. men et par firere masse femere og en hau med seksere, og det som er felles for alle 4 5 og 6 karakterene er at de er fra hotmail addresser.Syns adminene på Hw.no skulle sjekke iper der ja.. Men men en svindel sjappe mindre bare synd han sansynligvis starter opp igjen Ja jeg så igjennom de to første sidene. Tror jeg så noe som ikke var fra hotmail/msn adresser men det var en eller to på den øvre halvdelen av skalaen. Så ut som en del av de positive tilbakemeldingene var ganske like i ordbruken... Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Saken er at sånne svindlere som dette tjener masse på sånne konkurser. De starter ett firma, svindler kundene og tapper firmaet får penger og slår det konkurs. Så starter de ett nytt firma! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå