Knerten Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 For litt over et år siden kjøpte jeg meg et nytt skjermkort fra easypc. Jeg satte det i, og det fungerte som det skulle. Men for et par uker siden slo dataen seg plutselig av, og jeg fant ut at kortet hadde gått. Veit ikke hvorfor, for jeg har ikke overklokket noe, og heller ikke fiklet noe med det sia jeg satte det inn for over et år siden. Jeg satt bare på internett, og plutselig slo dataen seg av. Poenget mitt er at jeg sendte en mail til [email protected], slik de ber meg gjøre i slike spørsmål. Når en uke hadde gått hadde jeg ennå ikke fått noe svar på mailen, så jeg sendte en etterlysning. Et par dager etter sendte jeg en til, og den dag i dag har jeg ikke hørt et kvidder!!! Utrolig dårlig kundebehandlig!! Så jeg lurer på om noen andre har liknende erfaringer, og hva jeg eventuellt kan gjøre? Det finnes jo ikke noe telefonnummer jeg kan nå dem på heller. Funker ingenting, ringer jeg til Forbrukerombudet! Kortet har jo tre års garanti.... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Prøv å kontakte de på dette nummeret: 73 91 66 21 Kontaktperson: Tom Henrik Jacobsen Fant opplysningene i Brønnøysundregisteret Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Har allerede det nummeret, det når jeg ingen på... Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvis du ennå ikke har fått tak i de, kan du jo kanskje prøve å sende en mail direkte til leverandøren creative, asus etc. Nå har ikke du sagt hvilket merke skjermkortet ditt er, men regner med det blir greiere å ta det på denne måten dersom easypc ikke svarer deg. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 jeg sier meg enig i det Jan Roger sier. Forøvrig så mener jeg og ha hørt en gang at han som driver EasyPC en gang solgte datamaskiner i en skinnforetning eller noe før han begynte med dette. Forteller vel egentlig litt om hvor seriøst det er Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ta saken direkte med leverandøren! Tror det lønner seg, om ikke annet tidsmessig! Lenke til kommentar
Motig Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvorfor sitter ikke Tom Henrik Jacobsen i fengsel? Det er jo der han hører hjemme Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 2000: -------------------------------------------------------------------------------- Navn: TOM HENRIK JACOBSEN Fødselsår: 1975 Postadresse: 7029 TRONDHEIM Skattekommune: TRONDHEIM Formue: 53000 Inntekt: 230800 Skatt: 69939 2001: -------------------------------------------------------------------------------- Navn: TOM HENRIK JACOBSEN Fødselsår: 1975 Postadresse: 7029 TRONDHEIM Skattekommune: TRONDHEIM Formue: 0 Inntekt: 84900 Skatt: 34384 2002: -------------------------------------------------------------------------------- Navn: TOM HENRIK JACOBSEN Fødselsår: 1975 Postadresse: 7029 TRONDHEIM Skattekommune: TRONDHEIM Formue: 0 Inntekt: 3900 Skatt: 6840 Dette var ikke så sprekt?!? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tom Henrik... Ja-ja... Må si at jeg har visst kommet meg LANGT lengre enn ham...Uten å gjøre riktig SÅ mange folk sinna på meg... Stort sett er det jo ett godt råd å gi: RING! Personlig kontakt kan de ikke snike seg unna.... Så lenge i hvertfall.... Lenke til kommentar
DePress Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Finn frem serienr. og kontakt enten hovedimportøren i Norge, eller leverandøre direkte. De har uansett plikt til å yten en viss garanti, men IKKE den samme som beskrevet i Norges lover. Desverre begrenser ofte internasjonale garantier seg til ca. 1 år, om det da ikke er snakk om Ultra Super Duper Enterprise-versjoner av utstyr. som er leverandørens prestisjeutstyr, som de da gir 2,3,4 5 ja til og med Life Long Warranty på. Dette skal du enten finne i dokumentasjonen til produktet, ofte vedlagt som eget warranty statement. Desverre er det også ofte slikt at denne garantien kun forlenges, eller trer i kraft i det hele tatt, dersom man registrerer produktet sitt hos leverandøres hjemmesider. Derfor er det greit å gjøre dette så snart man har kjøpt noe nytt, for hvem i huleste tenker vel på slikt etter et par uker? Hvis ikke du kommer noen vei med produsenten, så har du jo selvsagt det juridiske på din side. Minimumsgaranti i Norge er 2 år, 3 å eller 5 år, avhengig av hvor lenge tingene er ment å vare. Et grafikkort er minst ment å vare 2 år. Men så spørs det om du gidder å bruke tid og penger på å forfølge en gjøk, som sikkert ikke har penger, og som sikkert har en haug med kreditorer som er både sintere og sterkere enn deg. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ring TV2 Hjelper deg!!! Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bedriften har eksistert i et drøyt år, har 13 betalingsanmerkninger, en stor del av disse uoppgjorte. De to ferskeste inkassosakene er kun 2 måneder gamle. Tror desverre du kan risikere at dette ikke blir ordnet opp av dem...... Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De er etablert i September 2002, men regnskap for 2002 ser ikke ut til å være innlevert. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen bør jo ta kontrollen og få dette selskapet ut av landet? Lenke til kommentar
hurst Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Glad jeg droppet å kjøpe digitalkameraet mitt derfra. Hadde tenkt det, men etter slakk kundebehandling (i den grad det var noen kundebehandling i det hele tatt) gjorde at jeg fikk kalde føtter og bestilte fra mpx istedet. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har kjøpt varer fra dette firma en gang, aldri mer. Varene kom ikke på flere måneder pga en vare ikke kom på lager. Stadig vekk lovte de at varene skulle blir sendt på gitte datoer, men de kom aldri. Til slutt fikk jeg varene, men slikt orker jeg ikke en gang til, selv om prisen var ok. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bedriften har eksistert i et drøyt år, har 13 betalingsanmerkninger, en stor del av disse uoppgjorte. De to ferskeste inkassosakene er kun 2 måneder gamle. Hvor klarer du å finne disse opplysningene? Lenke til kommentar
dale Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bedriften har eksistert i et drøyt år, har 13 betalingsanmerkninger, en stor del av disse uoppgjorte. De to ferskeste inkassosakene er kun 2 måneder gamle. Hvor klarer du å finne disse opplysningene? Tjenester som f.eks www.lindorffd.com gir svar på sånt... men det koster penger... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tror du sliter litt ja. Var det ikke www.easypc.no som var adressen til denne webshoppen? Ihvertfall vekke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå