pierce007 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Jeg er en pappa som skal kjøpe en Nintendo Wii U til guttungen på 6 og jentungen på 4. Dette er en konsoll jeg ikke har vært mye bort i. Så råd/hjelp/anbefalinger med spill, kontrollere (hvilke typer, hvor mange) osv tas imot med stor takk. Har i første omgang sett for meg noe slikt: Premium med Mario Kart 8 Wii Fit U Wii Party U med Wii Remote Plus Barbie Dreamhouse Party Just Dance 2015/Kids 2014 Wii Wheel (ser det finnes 2 forskjellige) Wii Remote MotionPlus (hvor mange anbefales? bruk?) Som sagt all hjelp/anbefalinger/tips tas imot med stor takk. Ellers så kan jeg få dette for 4000,-. Godt tilbud? Wii U og Wii .Ekstra Remote Plus + Nunchuk Spill som følger med er:WiiU – The Lego Movie WiiU – Lego City UndercoverWiiU - New Super MarioBros UWii - Lego Star Wars The complete sagaWii – Lego Batman Wii – Lego Pirates of the CaribbeanWii - Lego StarWars IIIWii – Batman 2, DC super heroesWii – Barbie, Jet set & styleWii – PartyWii – SportsWii – Disney Infinity med 3 figurer og 1 landManualer Endret 15. desember 2014 av pierce007 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Av personlig erfaring så vil unga antagelig ha like stor glede av bare Mario Kart enn en masse spill. Lego er en fin spillserie men for barn på 4 og 6 år så blir de kompliserte så det ender opp med at pappa må hjelpe myyyye. Unga mine har spillt mye på Gamecube og Mario Kart har alltid vært den store favoritten selv om vi har mange andre spill, men de blir for avanserte. Guttungen min på 8år spiller nå endel Lego Batman o.l og fikser det meste der fint, men må fremdeles ha endel bistand i de mer kompliserte delene. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Lego City Undercover er utrolig gøy. Der kommer du selv også til å ha det gøy enten om du spiller eller ser på ettersom du kommer til å skjønne alle referansene ungene dine ikke kommer til å ha peiling på Kan bli meget artig for dem da om de ser de filmene da i framtiden Annbefaler også Donkey Kong: Tropical Freeze som ett kanonbra platform spill. Derimot til småunger trur jeg "mulig" det blir for vanskelig. Har selv ikke tadd meg tiden til å runne det ettersom jeg satt meg fast på en boss, men det er desidert det artigste platform spillet jeg har spilt. Ducktales Remastered også ett must have i samlingen. For en som er fan av ducktales er det ekstra artig, men spillet i seg selv er utrolig gøy. Er satt inn easy mode i spillet så er uendelig med continue's man tåler ekstra. Kanonartig gameplay fortsatt, konge musikk og grafikken er nydelig tegnet. Verd en hundrings. Sist så må jeg tipse deg på Super Mario 3D World. Ser du har New Super Mario Bros U på lista, men den er vanskeligere. Slet selv på diverse baner. I Super Mario 3D World derimot så har jeg sedd ( takket Karl i LevelUP ) at om man sliter lenge nokk på en bane får man mulighet å bruke en hvit kattepusdrakt som gjør deg udødelig. Så da kan ungan bare kose seg gjennom banene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 En 4-åring har ikke motorikk skillsene til å skjønne øye-hånd koordinasjon, og vil bare kræsje i alt eller dø hele tiden uten å skjønne hva han/hun driver med. Det blir nok mye pappa hjelpe. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Som nevnt over, bare kjøp en wiiU med Mario kart 8 og Mario 3d world. Unga vil ha mye mer glede av det enn alle disse wii fit spillene og alt det der. Personlig synes jeg bare alle de der spillene er bare dritt, men det er meg ^^, Kjøp en wiiU med de to spillene, og de vil være fornøyd i langsammelig tid fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå