kjellst Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Vinter i havgapet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Fin vinterstemning her! Flott komposisjon. Likte originalen best, jeg. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Likte den versjonen uten mannen med best. Synes han skapte bare distraksjon og ikke ga noe til bildet. Også synes jeg at forgrunnen i bilde hadde noe varmere toner som jeg likte. Ellers så liker jeg kompensjonen og hvis du vil prøve med mennesker så kunne han kanskje ha sittet på den lille bakke toppen helt nermest havet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Ser mitt tidligere innlegg har falt bort, så jeg prøver igjen. V1 liker jeg best. Fint bilde med trærne på begge sider som ramme. Litt lite skille mellom snødekte fjell og himmel, selv om forholdene sannsynligvis var slik da bildet ble tatt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Etter å ha klikket meg litt fram og tilbake ender jeg opp med V1 uten rød anorakk. De snøkledte trærne funker som ei naturlig ramme om fjellene langt der inne i bildet. Fint lys og god dybdeskarphet bringer fram detaljene i fjellformasjonene. Roar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Takk takk for konstruktive tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg