Gå til innhold

Sender Eurosport alle kampene i Bundesliga direkte?

fredrik98a

Anbefalte innlegg

Til den som måtte lese dette: Hei! :xmas:

Jeg har veldig lyst til å få fulgt med på Bundesligaen direkte på Eurosport sine kanaler. Har sjekket at jeg har dem i vår Altibox Grunnpakke, men når jeg klikker meg inn på Eurosports tv-oversikt på nettet finner jeg ingen av kampene jeg vil følge med på i oversikten. Har for eksempel lyst til å se kampen mellom SC Paderborn 07 og FC Schalke 04, på onsdag (17. desember). Kampen skal spilles klokka 20:00 den dagen, men i Eurosports tv-oversikt på dette tidspunktet er ikke denne kampen satt opp. :hmm:

Er dette fordi Eurosport ikke har kapasitet til å sende alle kamper direkte? Eller sendes faktisk kampen direkte? Kan jeg eventuelt se den direkte med "Eurosport Player" på nettet? Er fullt villig til å betale for det hvis det er eneste løsningen for å få det med seg direkte.

Hvis noe er uklart, skal jeg selvsagt prøve å forklare bedre.

På forhånd, tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt sent svar, men. Såvidt jeg har skjønt så viser Eurosport 2 fem kamper live hver helg, og hvilke lag som vises varierer fra runde til runde. I tillegg til dette så vises det to Bundesliga 2-kamper også på den kanalen.

Alle Bundesliga-kampene vises live på det de kaller bonus-kanalene, og etter hva jeg har skjønt får du tilgang til disse med Eurosport Player.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...