AnonymDiskusjon Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Hei. I de to siste dagene har jeg vært plaget av såkalte "motoriske ticks". Dette kommer i form av at jeg først føler en merkelig klemmende/kløende følelse i øyene for så at jeg blunker konstant i 10-20 sekunder før det gir seg. Dette skjer flere ganger i timen og er passe plagsomt. Noen som har noen tips/hvorfor dette skjer hadde jeg satt pris på det. Dette startet i en periode hvor jeg røyket Cannabis(ikke syntetisk), vil ikke tro at dette har mye med saken å gjøre ettersom jeg har røyket av og på i 3-4 år, men. Anonymous poster hash: 5d21f...fc8 Lenke til kommentar
walkinbalance Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Dunno, men vil bare dele erfaringen min: Fikk tics i beina etter lengre tids bruk av cannabis. Det begynte etter hvert som jeg ble dårligere psykisk, av problemer som jeg røyka for å dempe, i begrensa tid. Gikk gradvis bort etter som jeg kutta ut og hansket med problemene. Håper du går til legen med en gang for å være på den sikre siden og finner ut av det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Det kan være en muskelplage som heter Lemus " Fascikulasjon Fra Wikipedia, den frie encyklopedi (Omdirigert fra Leamus) Fascikulasjon, eller lemus, er kortvarige, rytmiske sammentrekninger av en muskel. Vanligst oppstår dette i små muskler i ansiktet, særlig rundt øyet, men kan oppstå i alle musklene i kroppen. Sammentrekningene kan vare i flere timer om gangen og er synlige utenpå huden. Fascikulasjon er vanlig, og er ikke skadelig eller symptomatisk for noe skadelig i seg selv. I små muskler kan det skyldes en ubalanse mellom væske og mineraler, og inntak av magnesium, kalk eller kalsium kan motvirke langvarig fascikulasjon. I større muskler kan fascikulasjon oppstå etter uvant eller intensiv trening. Ifølge sosialantropologien er lemus i enkelte kulturer forbundet med evnen til å oppnå fysisk velbehag." Endret 16. desember 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå