kjelligeek Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hvordan overklokker man en slik prosessor?? Kjelli Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 Må jeg flytte på jumpere eller kan jeg bare gjøre d i biosen?? Noen som vet noe om det?? Kjelli Lenke til kommentar
lodott Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Du må flytte på jumpere/dipswitcher ja... og kanskje øke volten litt.. Lenke til kommentar
daho Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 før fikk jeg et gammelt hovedkort med 500mhz prosessor amd. så i manualen at hovedkortet bare støtta 450mhz da så jeg at en jumper ikke var sått på begge pinnene og bare på den ene, jeg kan sette opp volten til 3.6 i biosen, men jeg kan bare overklokke med jumnpere. Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 hvis hovedkortet støtter det må du gjøre det med jumperer eller dipswitcher, men du får nok ikke mye kanskje til 550mhz hvis du er heldig. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 550mhz bør gå fint.. men for all del.. du må ikke finne på å kjøre på 3.5V... 2.8-2.9 er max.. da bør du også ha god kjøling... Men det finnes mange threads om dette på forumet... søk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå