Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Oppgradering til MSI GTX 970 ser ikke til og fungere "veldig" bra.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte meg et splitter nytt MSI GTX 970 i dag, oppgraderte fra XFX Radeon R9 270. Jeg har plugget i kablene riktig og lastet inn hver eneste driver, Jeg har også fjernet AMD og ATI driverne før jeg puttet i kortet. Problemet er slik: Jeg føler jeg har mindre FPS ingame en det jeg hadde med XFX kortet.. Før lå jeg på stabile 250-300 frames (Counter Strike: Global Offensive) Men nå ser det ut til at den kommer seg opp til 300, men plutselig dropper den ned til under 200 osv.. Snakker om vanlig 5v5 her, og har ikke hatt noe problem med noe annet i PC-en før etter i dag da jeg byttet GPU.. Så jeg vet ikke helt hva som er problemet! Kan det hende jeg ikke har fått fjernet alt av AMD driverne på PC? Isåfall, er det en mulighet for og skanne? Som sagt jeg fjernet alt av drivere via Enhets behandling og Kontrollpanel, Brukte til og med DDU (Driver Display Uninstaller eller noe sånt) Har ikke mye peiling så setter stor pris på hjelp :o

~ specs ~

- 8GB RAM

- AMD FX-6350 6 core 4,2 GHZ

- MSI GTX 970 (Før XFX Radeon R9 270)

- Windows 7

- Vil også legge til at jeg har 120hz, så jeg merker veldig fort om jeg dropper frames, Føles mindre flytende.

Endret av slainlegend.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter det jeg leser fra andre tråder så har CS:GO en fps cap på 128frames. Derav skal du ikke kunne se forskjell om det er 200 eller 300.

Siden du har en 120hz skjerm får du ikke mer enn 120 frames uansett, hadde du hatt 60hz skjerm hadde fps cappen vært på 60 uansett hva fraps eller hva enn du bruker for å måle fps'en din med.

Jeg hadde over 200 frames i wow når jeg spillte det for noen år tilbake, men satt med en 60hz skjerm. Man får rett og slett ikke utnyttet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...