AnonymDiskusjon Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg er en jente på 18 som bor på hybel sammen med ei annen jente, på samme alder. Vi har det helt greit sammen, men kan ikke si at jeg ikke ville ha bodd med noen andre isteden for henne, da kjemien mellom oss ikke er helt på topp. Vi sitter stort sett på hvert vårt rom i leiligheten og spiser bare av og til middag sammen. Den siste uken har jeg vært alene i leiligheten fordi hun er på en utenlandstur, og jeg føler meg helt enormt ensom! Jeg kjenner ikke igjen meg selv, fordi når hun er her så vil jeg helst bare være helt alene, og nyter hvert sekund hun er ute. Jeg tenkte at når hun reiste vekk ei uke nå, så ville jeg nyte det, men jeg får helt "angst" og jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til heller... Jeg har ikke så veldig mange venner, jeg pleier å sitte med lekser da jeg har veldig mye av det, og føler alltid jeg har noe å gjøre på - men nå siste uken før jul har jeg ingenting av lekser, og da heller ingenting å gjøre på... Jeg vet ikke helt hva jeg spør om, men noen som har opplevd noe lignende? er jeg bare selskapssyk, ensom eller trenger noe å henge fingrene i? Kan også nevne det at neste år, planlegger jeg å studere videre og har ingen planer om hvordan bo-situasjonen min da blir til. Jeg tenker at det vil gå greit å bo alene, men etter denne uken alene tror jeg ikke at jeg kommer til å takle det...? Anonymous poster hash: f4c64...4ca Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Det ligger vel ganske dypt i oss at det er en trygghet i samvær, også det å bare oppholde seg i samme hus og se hverandre av og til. Når man jobber intenst med noe har man ikke tid til å filosofere så mye og kjenne på ting man har dyttet litt bakerst i hjernen. Nå som du hverken har noen rundt deg eller har noe å henge fingrene i oppstår en ny situasjon hvor du da opplever det du sier. Det er en mulighet til å bli mer kjent med deg selv og å finne løsninger som er riktige for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå