V. Haugen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Sperrer ute snorking og støyende naboer, men vekker deg om morgenen likevel.Dette er søvn-øreproppene du alltid har drømt om Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg kan aldri huske å ha drømt om søvn-ørepropper, men kan jo hende jeg bare har glemt det. 4 Lenke til kommentar
Ulvlithium Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 "Binaural Beats" er noe bullshnizz new age crap. Det har absolutt ingen rot i den virkelige verden. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Hvordan håndterer de brannalarmer og slik? Kommer muligens til å kjøpe dette etter jeg vet at produktet faktisk blir levert og fungerer. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 "Binaural Beats" er noe bullshnizz new age crap. Det har absolutt ingen rot i den virkelige verden. Har prøvd én gang, og det var ganske freaky.. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Nei, dette har jeg aldri drømt om. Total skivebom med slike overskrifter. Dere bare undergraver dere selv. Vær så snill å ikke ødelegg det lille snevet dere har igjen av integritet med slike overskrifter. 2 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 "Binaural Beats" er noe bullshnizz new age crap. Det har absolutt ingen rot i den virkelige verden. Flotte argumenter du har. Spesielt mtp. kildehenvisningene. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Nå er det faktisk ikke aktiv støykansellering i proppene, slik artikkelen påstår. Av videoen kommer det tydelig frem at kanselleringen er passiv, støttet av støygenerering. 2 Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Nå er det faktisk ikke aktiv støykansellering i proppene, slik artikkelen påstår. Av videoen kommer det tydelig frem at kanselleringen er passiv, støttet av støygenerering. Beklager. Fikset! 1 Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Kommer muligens til å kjøpe dette etter jeg vet at produktet faktisk blir levert og fungerer. Ingen dum ide synes jeg, som har et par Kreyos smartklokker liggende her. I det minste fikk jeg jo noe å ta på for pengene, men ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg