Donald Kvakk Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Hei alle sammen! Fikk akkurat innkalling til opptaksprøver til FoS som var meget uventet. Jeg har ved ingen tid ønsker meg videre i militæret og er meget sikker på at jeg har sagt det selv til majoren. Kan jeg krysse av for at jeg ikke møter opp og slipper å få flere lignende innkallinger? eller må jeg selv møte opp for å si at jeg ikke ønsker å fortsette i militæret? jeg var en av "de få" som ikke satte ett alt for stor pris på året i forsvaret. Jeg ønsker å legge til at dette også "krasher" med skolegangen ettersom jeg begynner med semesteret etter nyttår. Takk for alle fremtidige svar. Jeg har selv prøvd å lese meg litt fram, men klarer ikke å finne så mye pga. min sjokk tilstand Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Om du har fullført førstegangstjenesten, trenger du bare ikke sende inn svarslippen og ikke møte på opptak. Utdanning i forsvaret er frivillig, så lenge man har fullført førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå