Arodem Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Se hvilke JRPG-er som er våre favoritter, og hvorfor mange spill aldri ble gitt ut i vesten.FEATURE: Flotte rollespillperler som aldri fant veien til Europa (Ekstra) Lenke til kommentar
maatzu Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg ville ha lagt til Chrono Trigger og Mario RPG i listen, men de er jo å få tak i nå via virtual console. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 For perioden NES til PS1 er det langt lettere å lage en liste over japanske rollespill som faktisk kom til Europa enn de som ikke gjorde det, for den listen er lang. Japanske rollespill var inntil foregående konsollgenerasjon en sjanger forbeholdt de som importerte spill. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg ville ha lagt til Chrono Trigger og Mario RPG i listen, men de er jo å få tak i nå via virtual console. Stemmer. Derfor kom de to seg hit til slutt. 1 Lenke til kommentar
jose1shot Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Suikoden 2 og 3 Lenke til kommentar
Rick Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Fin artikkel, men for første gang i min Internett historie skal jeg kritisere korrekturlesingen. Her må wordcheck vært deaktivert Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Suikoden 2 og 3 Toeren kom riktignok til Europa. Lenke til kommentar
maatzu Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Trist at Nintendo ikke vil lansere Mother 3 for Virtual console Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå