Jakobk Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Premier League20-12-2014 Kl. 16:00 @ Villa ParkVises på: TV 2 Sport Premium? Ikke bekreftet. Regner med seier her. Håper vi blir tryggere bakover. Vil også ha 4 bak og Carrick som DM. Kan vi stille toppet til denne kampen? Håper og regner med at Facao starter. jeg tipper 1-4 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Nå er jeg optimistisk og tror at vi fortsetter den gode rekken vi har for tiden. 0-3 (Rooney, RVP og Fellaini). Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) En kamp vi skal vinne! Noctua, Hva tenker du et toppet lag er? Et av hovedproblemene er at de samlede defensive kvalitetene til di Maria, Herrera og Mata samlet antakelig ikke er gode nok (ihvertfall ikke før vi får to stabile og samspilte midtstoppere), hvilket fører til at Fellaini fort bør få spille før en av de... De jeg har hevet ut er vel egentlig de eneste jeg tenker bør starte nærmest uansett pdd. CB-posisjonene er bare et stort spørsmålstegn... (Nesten så jeg hevet ut Young også, men om en tenker noen år frem i tid så er vel kanskje Shaw å foretrekke...) Falcao/Rooney - RvP/Wilson Mata/Rooney Di Maria - Herrera/Fellaini Carrick/Blind Young/Shaw - Smalling/Rojo/McNair- Evans/Jones/Blackett - Valencia/Rafael DDG Edit: Og Januzaj har jeg ikke plassert noe sted ser jeg... Hadde han begynt å prestere så hadde riktignok noe alá dette vært utrolig kult å se! Falcao/RvP di Maria - Rooney - Januzaj Herrera - Carrick Shaw - ?????? - ?????? - Valencia Endret 15. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Siden det er en bortekamp vil jeg være rimelig sikker på at de forsetter med 3-5-2. Håper dog at de hiver ut Fellaini og får på Herrera. Spillet fremover er evig mye bedre når han er på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Forundrer meg lite med en snublings her nå..... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Falcao og Di Maria på benken sannsynligvis. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Fellaini er sjuk. Ikke med i morgen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Herrera starter med andre ord! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Like greit. Håper han spiller seg inn i startellveren Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Synd. Ønsket en midtbane med Carrick, Herrera og Fellaini. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Hadde nok heller blitt Fellaini, Carrick og Mata om Fellaini var frisk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 MORE BREAKING #MUFC team: Am hearing Ander Herrera would have started v #avfc today but felt "unwell" so likely Fletcher starts. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Falcao fra start! har du sett... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Får håpe Di Maria kan få noen minutter. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 3-5-2 og Fletcher fra start. Hoho, det her kan jo bli litt interessant. Regner med at Mata får 10er rollen og Rooney er plassert på midtbanen, men det får vi se når kampen starter. Persie - Falcao Mata Young - Rooney - Fletcher - Valencia Evans - Carrick - Jones DDG Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Herrera!? #FreeAnder Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Som noen skrev over: Han følte seg ikke bra før kamp, derfor han ikke er på benken engang. Fellaini aner jeg ikke... Edit: Uansett jævlig gøy med Falcao fra start. Og om di Maria får bytte med Fletcher ikke så alt for langt inn i kampen, så kan det her bli gøy! Endret 20. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå