Roar Kneppen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Linjer 01 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Igjen et litt uvanlig og spennende bilde, og så unngås linjer som går ut i hjørner, hvilket du rettmessig påpekte i mitt Blaafarveverketbidrag. En litt mørk tone kler bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Linjer og glød, som jeg kan like! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Fine skygger og detaljer her dejlig rød brun farve passer fint til rammen selve billedet vh Suss Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Forvirring kan ofte skape god spenning. Her blir man tvunget til å tenke ;-) Stilig bilde! Men etter min smak, var ikke rammen det som løftet denne gangen ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Igjen et litt uvanlig og spennende bilde, og så unngås linjer som går ut i hjørner, hvilket du rettmessig påpekte i mitt Blaafarveverketbidrag. En litt mørk tone kler bildet. Vennlig hilsen Ragnar Hihi! Det er jo ei linje som går ut i hjørnet! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Igjen et litt uvanlig og spennende bilde, og så unngås linjer som går ut i hjørner, hvilket du rettmessig påpekte i mitt Blaafarveverketbidrag. En litt mørk tone kler bildet. Vennlig hilsen Ragnar Hihi! Det er jo ei linje som går ut i hjørnet! Jamen har du rett ! Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg