Joachim_F Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Reis gjennom en postapokalyptisk verden i Ashen Rift.Overlev sammen med hunden din Lenke til kommentar
FB.090054043130066 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Synd så så så mange overlevelses spill er kommet og kommer.. litt lei de nå.. Men ser absolutt knallbra ut ! Håper det blir en slager .. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Overlevelsesspill er de nye zombiespillene ser det ut som. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Overlevelsesspill er de nye zombiespillene ser det ut som. Hæ? de største overlevelses spill er jo zombie spill. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Så jo veldig bra ut. Følger med på utvikling, men har pause fra Kickstarter etter vel mange skuffelser derfra. Og kul hund! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Ser utrolig lovende ut, men stort potensialet for tragedie i slike spill. Vet ikke om jeg overlever enda en I am legend situasjon. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Syns det hørtes kjempegøy ut. Hvilke(t) lignende spill vil dere anbefale, da, hvis det er så mange? Jeg har forøvrig nettopp kjøpt Fallout: New Vegas, kan det sammenlignes ? Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Syns det hørtes kjempegøy ut. Hvilke(t) lignende spill vil dere anbefale, da, hvis det er så mange? Jeg har forøvrig nettopp kjøpt Fallout: New Vegas, kan det sammenlignes ? Nei. Dette er et rent survival-spill. Ligner på det som er ute allerede, Dayz, The Forest osv. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Overlevelsesspill er de nye zombiespillene ser det ut som.Hæ? de største overlevelses spill er jo zombie spill. Håper ikke du snakker om Dayz her? Eller for den saks skyld WarZ (husker ikke det nye navnet).. Endret 16. desember 2014 av daniel_984 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Du kan håpe hva du vil, men du kan jo nevne større overlevelses spill enn DayZ, Rust etc. Jeg spiller de ikke, synes det er søppel personlig. Endret 16. desember 2014 av Stormwolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå