Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Fra Blaafarveverket, Modum Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Her ser jeg både linjer og elementer ut i hjørner eller også svært nær og derfor føles som ut i hjørnet. Den sorte stanga helt inn til venstrekanten ville jeg unngått. Ved å kutte Ca. en c. av venstrekanten kan du også få en diagonal ut på venstre ramme hvilket vil skape god spenning der. Jeg ville for øvrig nappa litt rett ut i øvre høyre hjørnet for å rette høyrekanten. Hvordan du skal løse problem med lijer ut i hjørner utover det jeg nå har nevnt kan du jo få gruble litt på sjøl. Man lærer ikke av å få alle løsninger rett i fanget. Interessant motiv der den skrå kameravinkelen er et godt valg. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 Her ser jeg både linjer og elementer ut i hjørner eller også svært nær og derfor føles som ut i hjørnet. Den sorte stanga helt inn til venstrekanten ville jeg unngått. Ved å kutte Ca. en c. av venstrekanten kan du også få en diagonal ut på venstre ramme hvilket vil skape god spenning der. Jeg ville for øvrig nappa litt rett ut i øvre høyre hjørnet for å rette høyrekanten. Hvordan du skal løse problem med lijer ut i hjørner utover det jeg nå har nevnt kan du jo få gruble litt på sjøl. Man lærer ikke av å få alle løsninger rett i fanget. Interessant motiv der den skrå kameravinkelen er et godt valg. Roar Hei Roar Det er mange linjer og elementer i bildet og dermed en utfordring å unngå "hjørneproblematikken" helt uten at nye oppstår. Og for mye kutt kan også gå ut over helheten. Men dine forslag har mye for seg og jeg skal jobbe litt med dette. Takk for svært konstruktiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Fint motiv, og spennende med lyset... Tror jeg ville tiltet bildet littegrann til høyre, selv om det da kommer i konflikt med venstresidens linje.... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 Takk for kommentaren smort1. Lastet opp v2. Rettet opp bildet og unngår nå linjer inn i hjørnene oppe som Roar påpekte for v1. Dessuten et lite kutt i bunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg