Hidden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Tror jeg skal nøye med meg å si: Gå til gamereactor.se .. Der blir det bekreftet at det ene øyet er borte, og det er ikke bare et rykte, for det blir som sagt bekreftet. Sjekk dette: när Hideo Kojima fick frågan om det verkligen var Snake vi fått se påpekade han bara att spelets huvudperson faktiskt saknar ett öga, något som han var noggrann med att se till att det skulle synas tydligt på trailern. og her er link til artikkelen (med noen feete screenshots) Endret 25. november 2003 av Hidden Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 1. De vet sannsynligvis like lite om dette som oss. Dette er bare teorier de har kommet med, på lik linje som mange andre spille sider og personer. 2. Kojima har sagt : "Har dere ikke sett øyet hans?" Men aldri:"Ja, han mangler et øye" -etc. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Noen som vet utgivelses datoen for MGS3? Jeg for min del håper på februar mars en gang. Mens noen rykter sier før jul nesteår Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 [quote name='jackson' date='30/11/2003 : 13:33'] Noen som vet utgivelses datoen for MGS3? Jeg for min del håper på februar mars en gang. Mens noen rykter sier før jul nesteår [/quote] tja... Mars er da før jul? Lenke til kommentar
jackson Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Noen som vet utgivelses datoen for MGS3? Jeg for min del håper på februar mars en gang. Mens noen rykter sier før jul nesteår tja... Mars er da før jul? Skjønte ikke det helt, men påstår du at det vil bli utgitt rundt mars april nesteår? Isåfall har gudene hørt bønnen min Når jeg får spillet, dvs jeg skal kjøpe det dagen det kommer ut, kommer det ikke ut på en fredag, skal jeg vente til en fredag med og spille det. Skal mure meg inne, spille igjennom på "hard" vanskelighetsgrad og kose meg leeenge med spillet Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ikke gled deg for tidelig. Spillet er sannsynligvis ikke ute før tideligst Q4 2004, og da er det snakk om JPN release, kanskje US og UK. Det betyr at vi tideligst, hvis vi er heldige får det ved juletider neste år. Men det ville ikke overraske meg om vi måtte vente til påsketider 2005. Det er MGS:TTS som kommer i mars neste år. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Ohh...nooo! Gudene ville ikke høre på meg alikvel..jaja, det sånn dem er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå