jackson Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jaja, grunnen til at jeg lager denne topicen er at det har vært stille rundt MGS i det siste. Ikke mye info som blir frigitt. Og www.operationmgs.com ser ut til og være nede. Hva mener dere? Har dere fått med dere noe info jeg ikke har fått med meg enda? Mhv Ronnie, stor MGS fan. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jaja, grunnen til at jeg lager denne topicen er at det har vært stille rundt MGS i det siste. Ikke mye info som blir frigitt. Og www.operationmgs.com ser ut til og være nede. Hva mener dere? Har dere fått med dere noe info jeg ikke har fått med meg enda? Mhv Ronnie, stor MGS fan. Ikke noe info i det siste nei! operationmgs er ikke nede. De gjør om siden sin eller noe i den dur, og kaller seg da MGCentral (Åpner forhåpentligvis imorgen ? !!!! ) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Sjekk for øvrig ut: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3363 Lenke til kommentar
jackson Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Veit, leste det om Substance. Før jeg spiller igjennom 3eren. Alså samme dag jeg får 3eren. Skal jeg spille igjennom 2eren først. Bare for og være helt klar for 3eren Beklager skrivefeil osv, sikkert vanskelig og forstå hvajeg mente. Men kommer fra fest, har hodeverk og er ikke helt i form.... Mhv Ronnie. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Uansett, noen som har mailen til Konami? Dvs så man kan komme igjennom med spm ang. MGS3? Skal snakke litt med dem ang. dette med og release litt mere info. Fansen dauer jo vekk... Fikk akkurat en dårlig følese også. Hva om spillet er lagt på is intil videre..? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Uansett, noen som har mailen til Konami? Dvs så man kan komme igjennom med spm ang. MGS3? Skal snakke litt med dem ang. dette med og release litt mere info. Fansen dauer jo vekk... Fikk akkurat en dårlig følese også. Hva om spillet er lagt på is intil videre..? Hehe. Jeg tror nok ikke det hjelper. Og jeg tror verken Kojima eller Konami vet når releasen er. Det er ferdig når det er ferdig, og det er nok det beste for oss alle! Lenke til kommentar
jackson Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Uansett, noen som har mailen til Konami? Dvs så man kan komme igjennom med spm ang. MGS3? Skal snakke litt med dem ang. dette med og release litt mere info. Fansen dauer jo vekk... Fikk akkurat en dårlig følese også. Hva om spillet er lagt på is intil videre..? Hehe. Jeg tror nok ikke det hjelper. Og jeg tror verken Kojima eller Konami vet når releasen er. Det er ferdig når det er ferdig, og det er nok det beste for oss alle! Håper det, fikk bare på følesen av at alt var veldig stille rundt MGS men vi får vel snart noe ny info som får fansen til og gå i taket av glede og undring tenker jeg, slik er bare Kojima Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har funnet ut at man styrer Big Boss (Faren og tvillingen til Solid Snake) Man spiller i vietnamkrigen tror jeg. Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har funnet ut at man styrer Big Boss (Faren og tvillingen til Solid Snake) Man spiller i vietnamkrigen tror jeg. Og hvor har du fått den informasjonen ifra? Link? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Slettet. Haha. Endret 26. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 D sto i en av de nyeste Offisielt Norsk Playstation 2 Magasine!!! Sannsynligvis deres tolkning vel og merke. Ellers anbefaler jeg MGSC. Fet side (Som ikke er helt oppe å går enda, men fett MGS forum) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Slettet. Haha. Endret 26. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 1. Du kan ikke se at han faktisk mangler et øye. 2. Big Boss mistet ikke øyet sitt før på 80 tallet. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har det bladet og traileren også, ser ut til at det øyet er borte. Men inntil videre blir det med spekulasjonene. Traileren er råfet uansett fall, nesten verdt kjøpet av bladet alene. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Sorry. Jeg vet du kan se det på et bilde ja. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Slettet ftw lizzom. Endret 25. mars 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
jackson Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Det er ikke noe grunn for at Snake ikke kan miste sitt også? Han kan jo for alt vi vet også dø i tre'eren. Kanskje symbolismen i 3'eren blir feks: "ingen lever for evig" "ingen er uovervinnelig" Ting som det. Kojima er en smart mann. Evnt. at spillet er delt opp i to deler. At man først spiller som Bigboss og gjenopplever det han gjorde under Vietnamkrigen. Deretter går inn som Snake på samme plassen mange år etter. For og ordne opp i noe nytt tullball med en ny MetalGear eller ligende. Jeg tror faktisk at Snake dør til slutt i MGS. Trist er det, men jeg mener det ville bli en skikkelig slutt på den måten. At han ville få fred på en måte. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Må bare få sagt det, men det er merkelig liten respons ang. MGS her på forumet. Folk helt kørka el? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Må bare få sagt det, men det er merkelig liten respons ang. MGS her på forumet.Folk helt kørka el? Virker nesten slik ja. Angående det manglenede øyet, tror jeg bare det er en 'bugg'. Hvis du ser bilde for bilde, da flammene brenner bak ham, ser du plutselig at begge øynene mangler. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Må bare få sagt det, men det er merkelig liten respons ang. MGS her på forumet.Folk helt kørka el? Virker nesten slik ja. Angående det manglenede øyet, tror jeg bare det er en 'bugg'. Hvis du ser bilde for bilde, da flammene brenner bak ham, ser du plutselig at begge øynene mangler. Håper ihvertfall jeg kan spille som Snake og BB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå