Gå til innhold

Kveldsmystikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her liker jeg begge versjoner selv om den svarthvite kanskje er den som gir mest nostalgisk uttrykk.

Tanken går også til at kanskje kunne kamera vært vridd mer mot venstre og på den måten gitt mer luft foran treet og mindre bak huset for på den måten å gi inntrykk av at de to elementene er på vei inn i bildet istedenfor ut av det som nå. La meg legge til at jeg vet ikke hva som befinner seg utenfor venstre bildekant så tar et forbehold der.

Men hvis mitt forslag er mulig ville jeg også forsøkt en vannrett speilvending slik at hus og tre føles på vei inn i bildet fra venstre mot høyre som jo er vår leseretning. men akkurat dette er det ikke alltid funker på naturbilder som her.

Jeg tenker også at muligens et ekstra klikk for å skjerpe opp litt kan være en løsning her.

Kanskje føler Author at jeg nå slakter bildet. men så er ikke tilfellet. jeg bare gir tips til andre løsninger som kan prøves eller rett og slett bare glemmes.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei alle sammen! Tusen takk for alle kommentarer! Jeg vet ikke hvordan man speilvender et bilde. Trenger litt tips til hvilke programmer som er lurt å ha for en nybegynner. Får meg ordentlig kamera til jul, da håper jeg at jeg kan få til litt bedre bilder, sånn rent teknisk. Motivene er det jo uansett øyet som ser.. Åhh! Jeg har så mye å lære! Men det er gøy det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...