Netflis Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Advanced Warfare Online! Jeg liker at det har blitt lagt til Exo Jump evner, men jeg syns dette ødelegger kvaliteten i spillet, for at det er nytt og lager ny god lagg i Online modusen.Er usikker på hvorfor lagg skjer i spillet, enten så trenger maskinen oppgradering eller så er det Advanced Warfare som ikke klarer å takle dette uten lagg.Bare nevner at min maskin ble bygget i fjor og skal klare spillet uten å slite med lagg, på medium innstillinger. Thumbs up: - Man får forsyninger når man blir skutt, blir som plaster på såret. - Fra Modern Warfare 3 liker jeg at dem har fjernet grafikken som gjorde at personen føltes sakte, de har brukt igjen det samme som er i Modern Warefare 2 som var god success. - Masker og klær fra Destiny, gjør spillet mer heftig. - Koselig å se på spillere før man møtes i kampen. Små ting som kan bli et problem for noen: Sikte: Sikte er viktig å justere selv på, bruker man standard blir man den som dør ofte. Hackere: Synd å se at aimbot og boosting funker enda å bruke. Exo Jump: Funker ikke alltid 100%. Killstreaks Rewards Funker topp, men det er synd at Call of Duty har gjort det sånn at man ikke kan bruke andre ting, altså 3 Rewards = 3 ting, som du kan ha i din Class.. Hadde vært bedre om man kunne hatt med 3 andre ting i kamper. Man kan ha 13 ting i en Class. Ellers så er det ikke noe annet å si om Advanced Warfare Multiplayer Online, lett å sette seg fast vis du blir for ivrig med exo jump. xD Endret 11. august 2016 av Couldnt_Find_Good_Name Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå