MrAvionics Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hei ! Min bror har noen problemer med facebook. Han tror han har blitt hacket og spurte meg om hjelp, men jeg kan ikke mye av sånt. Det går ikke an å sende meldinger til han.(kommer opp denne meldingen: Kan ikke sende meldingen. Klikk for å sende igjen.) Han får heller ikke logget seg på (er logget på i facebook appen) og eposten er ikke lengre i bruk. Han prøvde å få sms tilsendt med passord, nummer er riktig men han får aldri meldingen. Noen som vet hvordan dette kan løses ? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg hadde samme issue igår, med at jeg ikke fikk sendt meldinger til noen få personer. Ser ut til å være løst idag, though. Har han fortsatt problemer eller fungerer det igjen? Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Facebook er grusomt tregt for tiden! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 Det løste seg inatt. Men han har fortsatt problemer med passordet da. Han får ikke melding på mobilen og eposten er feil, da er det vel ingen annen løsning enn å lage ny ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå