Maylinn Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Siden det nærmer seg jul, er det mye oppstyr rundt julegaver og hvor mye penger som går i gavene. Jeg personlig syntes julegavene har fått en alt for viktig rolle i julen og er nærmest hoveddelen av julen for mange. Dette er trist. Gavene burde være et symbol på at vi bryr oss, ikke om å kjøpe de finest og dyrest gavene, og å ha flest gaver med navnet ditt på under treet. Jeg personlig har gjort avtale med vennene mine om at istede for å kjøpe julegaver, så finner vi på noe gøyt sammen som å gå på kino eller spise en koselig middag på en restaurant. Dette syntes jeg er ett supert tiltak for kjøpepresset er ikke gøyt å ha på seg. Iallfall ikke for de som ikke har penger til det. Selvfølgelig er det koslig å utveksle gaver og åpne dem på julekvelden, men når gavene har en prislapp på flere tusen er det bare for gale.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Må si meg enig. Et par år siden så var det han ene kiden som var med på julefeiringa her klær, da spurte han "Er det nå jeg kan få kaste noen av gavene?" Kjente det brant i sjela mi, klarer ikke beskrive hvor forbanna jeg ble. (Gaven var ikke fra meg, nei.) Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Å finne på noe sammen synes jeg høres fornuftig ut!Selv har jeg holdt meg unna julegavetradisjonen så langt det lar seg gjøre da jeg ikke støtter denne. Å kjøpe kun for å kjøpe gir liten mening for min del. Tid sammen derimot, det betyr langt mer. -Deluze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå