Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegaver- personlig syntes julegavene har fått en alt for viktig rolle i julen.

Anbefalte innlegg

Siden det nærmer seg jul, er det mye oppstyr rundt julegaver og hvor mye penger som går i gavene. Jeg personlig syntes julegavene har fått en alt for viktig rolle i julen og er nærmest hoveddelen av julen for mange. Dette er trist. Gavene burde være et symbol på at vi bryr oss, ikke om å kjøpe de finest og dyrest gavene, og å ha flest gaver med navnet ditt på under treet. Jeg personlig har gjort avtale med vennene mine om at istede for å kjøpe julegaver, så finner vi på noe gøyt sammen som å gå på kino eller spise en koselig middag på en restaurant. Dette syntes jeg er ett supert tiltak for kjøpepresset er ikke gøyt å ha på seg. Iallfall ikke for de som ikke har penger til det. Selvfølgelig er det koslig å utveksle gaver og åpne dem på julekvelden, men når gavene har en prislapp på flere tusen er det bare for gale..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å finne på noe sammen synes jeg høres fornuftig ut!
Selv har jeg holdt meg unna julegavetradisjonen så langt det lar seg gjøre da jeg ikke støtter denne. Å kjøpe kun for å kjøpe gir liten mening for min del. Tid sammen derimot, det betyr langt mer.

-Deluze

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...