Horten Market Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) Jeg gjorde aldri leksene, ble folk av meg også Men sungun, du er definitivt mindre produktiv enn andre. På tre år har du skrevet 383 innlegg, det er omtrent 125 i året. Se innlegget over deg, knopflerbruce har en helt annen produksjon. 650 innlegg i året makter han. Over ham finner du et innlegg av den lysende stjernen Priim, selve leksenes våpendrager. Hold deg fast: 1500 innlegg føres av hans penn hvert år. Latsabb. Skammer du deg ikke? Endret 19. desember 2014 av Horten Market 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Jo når du legger det frem på den måten, så skammer jeg meg dypt. Jeg er lat. Jeg må virkelig revurdere mine valg, ta meg selv i skinnet og begynne å utrette noe fornuftig her i livet! Noe mine barn kan være stolte av! Mitt nyttårsforsett er minst 500 innlegg på diskusjondotno i 2015! Ikke like bra som de store stjernene, men ett sted må man begynne. Takk for alvorspraten! 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg gjorde aldri leksene, ble folk av meg også Men sungun, du er definitivt mindre produktiv enn andre. På tre år har du skrevet 383 innlegg, det er omtrent 125 i året. Se innlegget over deg, knopflerbruce har en helt annen produksjon. 650 innlegg i året makter han. Over ham finner du et innlegg av den lysende stjernen Priim, selve leksenes våpendrager. Hold deg fast: 1500 innlegg føres av hans penn hvert år. Latsabb. Skammer du deg ikke? Til orientering (ikke for å ødelegge poenget i grunn) Så har jeg ikke gått mer enn 9 år på skole Noe jeg vil tro er mindre enn dem fleste her. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg synes at rene lekser ikke er det beste. Jeg personlig liker heller at det deles ut et oppgavesett som skal leveres inn der man har mulighet til å jobbe med oppgavene på skolen. Da har man mulighet til å kunne sitte i et miljø der man "må" arbeide, og man kan samarbeide med andre i klassen. Er man effektiv slipper man å gjøre noe hjemme. Det var lite av dette på ungdomsskolen, men nesten bare slikt på videregående(elektro) På forkurs er det heller at vi lager dem selv. Det er noe med det at man får oppgaver som ikke er ment for å gjøres på skolen. Jeg synes at dersom det er sin egens feil, valg o.l. så har man et annet syn på det og er mer villig. Det fantes ikke "lekser" for meg når jeg arbeidet, noe som jeg tro er tilfellet for en stor andel av befolkingen. Tviler på at det blir slikt når jeg er ferdig utdannet, men weh. Jeg mener også at mange som skyr lekser ikke ville hatt samme holding dersom det var noe relatert til arbeidet deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå