Gå til innhold

Tab/Note Pro 12


Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Noen som har erfaring med enten Note Pro 12 eller Tab Pro 12? De er jo omtrent identisk bortsett fra pennen, så jeg klumper dem sammen til en.

 

Skal brukes mest til film, tv-serier og surfing. Er den et godt valg? Finnes det noe sted man får tak i beskyttelsesdeksel til den?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig fornøyd med min Tab Pro 12.2. Til digitale tegneserier er den perfekt, men bruker den til alt mulig annet, også. Det eneste jeg har å utsette på den er at det ikke er noe særlig med custom ROMs til den (sist jeg sjekket, i hvert) og root enten ikke er mulig eller ikke trivielt. Samsung sine endringer på Android er enten ting jeg ikke benytter meg av (flervindu) eller småting jeg irriterer meg over (at tilbake- og multitasking-knappene er på feil side, at skjermen slår seg på når jeg kobler til eller fra ladekabel, mm). Men størrelsen og maskinvaren er knallbra.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+130498

Veldig fornøyd med min Tab Pro 12.2. Til digitale tegneserier er den perfekt, men bruker den til alt mulig annet, også. Det eneste jeg har å utsette på den er at det ikke er noe særlig med custom ROMs til den (sist jeg sjekket, i hvert) og root enten ikke er mulig eller ikke trivielt. Samsung sine endringer på Android er enten ting jeg ikke benytter meg av (flervindu) eller småting jeg irriterer meg over (at tilbake- og multitasking-knappene er på feil side, at skjermen slår seg på når jeg kobler til eller fra ladekabel, mm). Men størrelsen og maskinvaren er knallbra.

Hei, jeg vurderer en tab pro, har fra før en ipad 2 som primært brukes til tegneserier, men jeg sliter med dobbelsider, teksten blir for liten og jeg må hele tiden zoome. Er dette også et problem med 12"?

Lenke til kommentar

Ikke noe problem. Jeg bruker den i landskapmodus når jeg leser tegneserier, og dobbeltsider (og to enkeltsider ved siden av hverandre) er fullt leselig. I fysiske dimensjoner blir dette noe mindre enn det fysiske formatet til de fleste tegneserier (brettet ut), men med så høy oppløsning går det fint, likevel. Jeg trenger aldri zoome.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nylig fått meg en Tab Pro 12 selv, og må bare gi den +1 for tegneserier! Har lest mye på mindre skjerm, og føler jo nesten for å lese de på nytt nå!

Ellers er det uvant å bære rundt på den som er litt større, men jeg bruker den 99% hjemme, og da er det nesten bare pluss med størrelsen. Bruker den ofte som biskjerm til PC, og er de 12>10 :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...