MrCusNT Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hei. Jeg skal få kjøpt en av disse. Jeg vil ha et nettbrett som er god til spill som Real Racing 3 og Modern Combat 5. Jeg reiser mye til Sverige så jeg vil ha en som er god til å sitte med i bilen. Jeg skal for det meste se på filmer og youtube. Jeg må ha den beste kvaliteten mulig med dette, men også ha supergod kvalitet på spill. Jeg vil også bruke den til skole. Jeg vil at den skal være smart som multitasking og må ha mange apper. Så legg mye vekt på kvalitet på spill, filmer og skolebruk. Jeg vil også ha den til en god pris. Takk Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Til din bruk vil jeg nok gå for Nvidia Shield. Den er spesielt laget for spilling og vil nok best kunne dekke det behovet. Når det gjelder film er de to andre misnt like bra, men de vil nok ikke kunne slå Shield på spillytelse. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Til din bruk vil jeg nok gå for Nvidia Shield. Den er spesielt laget for spilling og vil nok best kunne dekke det behovet. Når det gjelder film er de to andre misnt like bra, men de vil nok ikke kunne slå Shield på spillytelse. Jeg skal ikke spille noen superkrevende spill. Den skal kunne kjøre real racing ihverfall. Skal for det meste se på film. Er den god til det? Og er den smart? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Jeg har akkurat kjøpt en Sony Xperia Z2 4G tablet i julegave. Testet den såvidt igår en time før den ble pakket inn og den virket veldig kjapp og bra å spille på. Herlig skjerm. http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Xperia_Z2_Tablet Endret 14. desember 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå