hey Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hvor mange ganger har dere besøkt Dyreparken i Kristiansand på det meste i løpet av ett år? Er det vanlig å besøke parken mer enn en gang? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Finnes jo årskort. Da er man gjerne innom flere ganger i løpet av året. Lenke til kommentar
hey Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Finnes jo årskort. Da er man gjerne innom flere ganger i løpet av året. Ja, jeg vet det. Spør om det er vanlig å besøke flere ganger Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Har vært der noe å 30 ganger nå tror jeg, meste var vel 6-7 på ett år Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Finnes jo årskort. Da er man gjerne innom flere ganger i løpet av året. Ja, jeg vet det. Spør om det er vanlig å besøke flere ganger Klart det er vanlig å besøke parken flere ganger hvis det selges årskort og de aller fleste småbarnsfamilier kjøper dette. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Parken er også såppas stor at det blir en lang og stressende dag hvis du skal se absolutt alt. Fint å fordele utover 2-3 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå