Rolf Kristensen Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Naturens mønster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Det har du fått mye ut av Rolf ! Spennende og pent å se på, og passer nok best s/h. I utgangspunktet ikke lett å se at dette er nyfrosset is. Ville vært interessant å få se dine exif data på bildene. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Tusen takk for det Ragnar ! Skulle gjerne lagt ut både kamerautstyr og data, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg gjør det ennå, det har blitt noen forandringer siden jeg var aktiv her sist, men jeg finner vel ut av det etter hvert Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Flotte linjer og figurer i dette utsnittet som er fint komponert. God skarphet henter ut godt med detaljer. Nevner i forbifarten at hvis du scroller ned og dekker til slik at den bua linja som kommer inn fra høyrekanten skjæres av nedre ramme oppdager du kanskje at et slikt kutt vil øke spenningen i bildet ytterligere. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 Mange takk Roar ! Det var ett godt tips Mvh. Rolf Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Naturlig abstrakt...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg