Arodem Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Opptaksenheten fra Elgato er enkel å bruke og gir 60 bilder i sekundet.ANMELDELSE: Elgato Game Capture HD60 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 "noe som er tidsriktig når både Xbox One og PlayStation 4 pøser ut bilder i nettopp de formatene." Stygt å lyve. 7 Lenke til kommentar
Noose Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 "noe som er tidsriktig når både Xbox One og PlayStation 4 pøser ut bilder i nettopp de formatene." Stygt å lyve. Superkjekt at den kan ta opp 1080p 60fps men det blir vanskelig når konsollene kjører 900p og 30fps LOL Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg håper denne etterhvert presser ned prisene på eldre opptaksenheter. For de av oss som fortsatt spiller spill uten HDMI-støtte. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) Noen som vet hvilke økning i inngangsforsinkelse dette medfører? hadde vært mer komfortabel med at den fungerte som en splitter og at signalet til TV-en ble sendt som normalt, utenom denne boksen. Superkjekt at den kan ta opp 1080p 60fps men det blir vanskelig når konsollene kjører 900p og 30fps LOLHvordan har dette noe å si når det uansett skaleres og sync-es til 1080p/60? Endret 19. desember 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Noen som vet hvilke økning i inngangsforsinkelse dette medfører? hadde vært mer komfortabel med at den fungerte som en splitter og at signalet til TV-en ble sendt som normalt, utenom denne boksen. Superkjekt at den kan ta opp 1080p 60fps men det blir vanskelig når konsollene kjører 900p og 30fps LOLHvordan har dette noe å si når det uansett skaleres og sync-es til 1080p/60? Anmelder her: Erfaringsmessig var ikke inngangsforsinkelse noe jeg la merke til i det hele tatt, selvfølgelig så lenge du sender signalet ut igjen med HDMI-porten bak. I selve opptaket som vises på PC-skjermen er det litt etterslep på 1-2 sekunder, nettopp fordi enheten omkoder videosignalet til h.264 on-the-fly. Men med passthrough er det som sagt ikke noe problem. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Anmelder her: Erfaringsmessig var ikke inngangsforsinkelse noe jeg la merke til i det hele tatt, selvfølgelig så lenge du sender signalet ut igjen med HDMI-porten bak. I selve opptaket som vises på PC-skjermen er det litt etterslep på 1-2 sekunder, nettopp fordi enheten omkoder videosignalet til h.264 on-the-fly. Men med passthrough er det som sagt ikke noe problem. Det var kjapt, vokter du artikkelen din? xD Høres bra ut. Er jo mulig at de har designet den med en intern splitter som gir minimalt med forsinkelse. Kan forresten legge til at jeg ikke merker noe særlig til inngangsforsinkelsen til forsterkeren min heller, uten at jeg har prøvd uten den, men jeg vet at den ligger på rundt 50 ms. Dell-skjermen har vel bare 4 ms inngangsforsinkelse (noe som er ganske imponerende). Kanskje jeg bare har vendt meg til forsinkelsen siden jeg aldri har prøvd uten? Lurer på hvor mye det faktisk har å si for f.eks. bilspill der du må reagere lynkjapt. Lenke til kommentar
MattisTheGamer Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Noen som vet om du trenger HDMI inn på pcen din ? Lenke til kommentar
Tobben__ Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Kan man ta opp pc med denne? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Noen som vet om du trenger HDMI inn på pcen din ? Nei. Denne bruker kun USB. Det er HDMI inn og ut på boksen. Bare setter den mellom konsollen og skjermen. Kan man ta opp pc med denne? Ja, det går fint. https://help.elgato.com/customer/portal/articles/1395940-recording-from-a-pc-using-elgato-game-capture-hd A lot of customers are also using Elgato Game Capture HD to capture their PC gameplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå