Aerow Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hei! Planlegger å bytte ut en døende harddisk i en 2 år gammel Vaio med en SSD. Er på utkikk etter en SSD på 250GB, er Samsung 840 EVO fortsatt kjent for å være bra, eller har dere noe annet å anbefale? Og finnes det noen overføringsprogammer (helst gratis) som gjør at jeg får overført reinstallerings partisjonen? Maskinen trenger nok en reinstallering siden Vaio-softwaren er utrolig buggete, og er lite lysten på å kjøpe en ny lisens. Er Windows 8 som følger med maskinen. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg ville installert windows 8 fresh(feks fra minnepinne) så slipper du bloatware i samme slengen. Har ikke skjedd helt store ting på SSD fronten, er fortsatt dyrt hvis du skal ha god IOPS / skriv,les hastighet. Jeg ville sett på prisguide og filtrert etter pris og hastighet så tar du etter budsjettet. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Vurdert en SSHD ? http://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_drive Endret 14. desember 2014 av vidor Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Byttet ut en samsung evo 250 i en bærbare fra 08, ble som å kjøpe nye. Tok å overførte alt fra hdd til ssd via usb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå