Zicozz Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Kjøpte nylig en Stream 7, mest for å se hva en kunne få for 1000kr, og er stort sett positivt overasket når det kommer til ytelse, men jeg sliter med at nettverket ofte forsvinner. Windowd viser at jeg fortsatt er tilkoblet nettverket, men får ikke åpnet nettsider, eller andre maskiner på nettverket. Noen andre som sliter med dette? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Har ikke opplevd dette ennå. Har du prøvd en annen router? Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 Nei, men har ikke hatt problemer med verken telefoner eller andre tablets, men endte opp med å bytte den inn og plukket heller opp S3P 128GB på tilbudet til Lefdal i går. Lenke til kommentar
Obla93 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Kan noen hjelpe meg angående HP stream pc som ikke har nok diskplass til å installere Office? Jeg trenger Word og Powerpoint til skolearbeid og det hjelper ikke å frigjøre diskplass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Denne enheten er ikke egnet til å installere større programmer på. Endret 24. september 2016 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Kan noen hjelpe meg angående HP stream pc som ikke har nok diskplass til å installere Office? Jeg trenger Word og Powerpoint til skolearbeid og det hjelper ikke å frigjøre diskplass. Sett page filen manuelt til en liten størrelse, installer Office, sett tilbake til å styre selv. Forøvrig ikke en enhet du bør bruke på skolen, eller noe sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå