kjas Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 HEi. Jeg har en "solcelleovervåkningsenhet" koblet til en dlink dwr923 4g modem/ruter. har problemer med å åpne port 80 på ruteren! Det fungerte på min gamle ICE router, men denne finner jeg ikke ut av! Har også prøvd meg på dyndns fra d-link uten resultat. jeg kan logge meg på med xxx.dlinkddns.com:80 på "enheten" via lokale pcn jeg sitter ved, men da er jeg jo i et lokalt trådløst nettverk, hvis jeg prøver via telefonen slipper jeg ikke igjennom. Har satt apn til internet.public. Noen som kan hjelpe med en step by step portåpning på denne ruteren? Insruksjonene til enheten son skal ha tilgang sier følgende: "in the External port start ,enter 8080. In the external port end, enter 8080. or 8181(some routers won`t allow the same number. In the internal port start enter 80. The ip is 192.168.0.55" Kan noen hjelpe? Runar Lenke til kommentar
kjas Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Da ble det Telenorhjelpen... Alt ok Lenke til kommentar
aageberg Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Hva ble løsningen? Har ikke fått det til å fungere enda jeg heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå