botus Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Er en pc jeg vil kjøpe men ser den har dette skjermkortet er dette noe stas? Gamer ikke mye men når jeg gjør det er det Battlefield 4 det går i lurte rett og slett på om dette er bra nok? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 http://www.notebookcheck.net/Intel-Iris-Pro-Graphics-5200.90965.0.html skal være spillbart på LQ Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Er en pc jeg vil kjøpe men ser den har dette skjermkortet er dette noe stas? Gamer ikke mye men når jeg gjør det er det Battlefield 4 det går i lurte rett og slett på om dette er bra nok? Hadde aldri vurdert å spille mye med Iris Pro, den grafikkprosessoren er ikke kraftig nok til å kjøre BF4 akseptabelt. Det er forøvrig ikke et skjermkort, men en grafikkprosessor ettersom den er integrert i prosessoren. GTX 850M er det svakeste laptopkortet BF4 vil kjøre akseptabelt på, da klarer du i det minste 1366x768 Lenke til kommentar
botus Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 For nå så har jeg spilt på macbook pro late 2013 modellen tror den også har noe iris greier. det funker greit kan ikke ha på full grafikk men det fungerte merkelig nok. har bare 4gb ram også Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Fungerer gjør det nok. Folk her inne er som regel over snittet kresne på både ytelse, grafikk etc... BLir vel omtrent som på konsoll. Litt lav FPS, samt noe svak grafikk, men ellers helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå