Cair Paravel Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) - Ein dag skal alt liv knele for Guds allmakt: "Difor har Gud storleg opphøgt han og gjeve han det namn som er over alle namn, så kvart kne skal bøya seg i Jesu namn, i himmelen, på jorda og under jorda, og kvar tunge sanna: Jesus Kristus er Herre, til Gud Faders ære!" (Fil 2:9-11) Anten kan vi bøye oss som slagne fiendar, eller vi kan bøye oss i takk for den siger Jesus med sitt blod har vunne for oss! Det er nemleg ingen kamp idag. Kampen er over. Det er fullbrakt. Vi kjenner ikkje tidspunktet for dommedag, å hevde dette er ikkje i tråd med Bibelen, som seier at berre Faderen kjenner dette tidspunktet. Men vi skal likevel få tru, og han som starta ei god gjerning i oss har lova at han også vil fullføra den inntil Jesu Kristi dag (Fil 1:6). For Kristi trone skal vi få løn for vår teneste, og bli tildelt den arv som er uforgjengeleg - uflekka - uvisneleg. Tenk denne augneblink kan vere ein pust frå å verte ein realitet. Gud kan drøye med å agere, men han handlar raskt når tida er inne. Det er i like stor grad vondt å tenkje på at den ufrelste kan vere ein pust frå evig fortaping i eld og svovel borte frå Gud. Folk spotta og lo av Noah som bygde eit skip langt frå havet. Ein dag kom flaumen, og dørporten vart stengd. Som i Noah sine dagar skal det òg verte i dei siste tider. Desse tusenar av trusheltar du viser til, har så visst ikkje gått fortapt, det vil seie alle som har teke si tilflukt i Jesu frelsarverk. Ei sky av vitner har gått i førevegen for oss til ein stad som er langt betre enn denne forgjengelege verda. Tenk ein dag, kan denne himmellukka også verte oss til del. Hebr 13:7 - "Kom i hug leiarane dykkar, dei som tala Guds ord til dykk. Tenk på korleis dei levde og døydde, og ta deira tru til føredøme!" Endret 19. desember 2014 av Cair Paravel Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Vi? Det vet du jo svært godt ikke er tilfellet. Har du for vane å snakke på vegne av andre enn deg selv? Jeg kan jo aldri knele for din svake lille gud. Det vet du godt. Din gud er alt for svak. Du ser vel tegnene i tiden, tegn som hinter om dommedag? Religiøse idioter har jo snakket om dette i hele menneskets historie. Så jeg regner med du er en av dem og at du ser tegn på at "ting er vei til å skje" idag akkurat som for 3000 år siden. Merkelig hvordan tegnene alltid tyder på dommedag, enten det er en hverdag med internett i år 2014 eller pil og bue i steinalderen. Jeg vet ikke om du er klar over hvor dårlig du fremstiller deg selv. Du klarer ikke lure voksne mennesker med det tullet du lirer av deg her. Jeg hadde vært skammet meg skulle jeg si noe så rett ut idiotisk til andre mennesker. Du tror virkelig på verdensomspennende flom? Du tror at en person samlet alle arter i hele verden på ett skip? Selv om vi vet at dette aldri har skjedd? Ikke bare har det aldri skjedd, det er rent umulig. Har du umulig tro? Endret 20. desember 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå