Lisbeth Grendal Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Høyt der oppe .... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Fint og klart fuglebilde. Ser ut som den sjekker værforholdene ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Oppesen og overlegen med nebbet i sky for å ta seg godt ut for fotografen. Jeg tror skarpheten var bedre før cropping Men det er lett å gå i fella og ta i meste laget. Har tråkka uti med begge beina sjøl mang en gang selv om jeg vet at det er bedre med litt mindre fugl som er skarpere uten å si at denne er direkte uskarp. Men det er ikke til å komme ifra at 200 mm. på disse småtassene nok kan bli litt i minste laget. Fuglen har sjøl plassert seg perfekt så da var det bare å klippe riktig. Fint lys og gode farger. Detaljene er også der selv om jeg nok tipper at noe er gått tapt. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hei Lisbeth Flott grønnfink som lurer på noe? God 3e advent Hilsen Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Fint og klart fuglebilde. Ser ut som den sjekker værforholdene ? Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar. for hyggelig tilbakemelding Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Oppesen og overlegen med nebbet i sky for å ta seg godt ut for fotografen. Jeg tror skarpheten var bedre før cropping Men det er lett å gå i fella og ta i meste laget. Har tråkka uti med begge beina sjøl mang en gang selv om jeg vet at det er bedre med litt mindre fugl som er skarpere uten å si at denne er direkte uskarp. Men det er ikke til å komme ifra at 200 mm. på disse småtassene nok kan bli litt i minste laget. Fuglen har sjøl plassert seg perfekt så da var det bare å klippe riktig. Fint lys og gode farger. Detaljene er også der selv om jeg nok tipper at noe er gått tapt. Roar Hei Roar, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Denne grønnfinken var litt "hyggeligere" i uttrykket, enn mange av disse vanligvis er. Grønnfinkene som har vært her på visitt, har nesten alle sett sure og gretne ut. Denne dagen dette bildet ble tatt, var det grått og trist i været, og med elendig lys. Med ISO 2800, ble det nok for lite detaljer, og bildet jeg fikk ut var spekket av støy. Etter en del etterjobb, ble bildet kanskje ikke så aller verst lell. Ser nå fram til litt lysere tider, - for som vi vet, så snur det snart Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Hei Lisbeth Flott grønnfink som lurer på noe? God 3e advent Hilsen Leif Hei Leif Denne grønnfinken lurer på om det blir bedre vær høyt der oppe God advent til deg også. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hei Lisbeth Flott grønnfink som lurer på noe? God 3e advent Hilsen Leif Hei Leif Denne grønnfinken lurer på om det blir bedre vær høyt der oppe God advent til deg også. Hilsen Lisbeth. Ok, då veit jeg hva den lurte på Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg