Valdres 101 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 "I sometimes wonder what true friendship is. But I always keep telling myself that instead of looking around for good friends. I should try my best, to be one myself." Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) "Det du ikke tør si er sant" Endret 13. desember 2015 av Delvis Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 "Every time something really bad happens, people cry out for safety. And the government answers by taking rights away from good people." - Penn Jillette. Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Tolket den ikke som religiøs Endret 6. februar 2016 av bruker59482 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Det er aldri for sent å gi opp. Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 "Sometimes even to live is an act of courage" - Seneca Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 The curse of not having goals despite having talents and skills. Courage is not the absence of fear, it is the ability to overcome fear. Mother is God in the eyes of a child. Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Er det noe som er helt sikkert i alle spørsmål, er det at forskerne er uenige om alt. Thorbjørn Jagland Lenke til kommentar
RWS Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Er det noe som er helt sikkert i alle spørsmål, er det at forskerne er uenige om alt. Thorbjørn Jagland Er det noe som er helt sikkert er det at Torbjørn Jagland trenger kurs i engelsk... Mens vi andre lurer på hvor mange do besøk mannen hadde i englsk timene på skolen.... Endret 26. februar 2016 av RWS Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Er det noe som er helt sikkert i alle spørsmål, er det at forskerne er uenige om alt. Thorbjørn Jagland Er det noe som er helt sikkert er det at Torbjørn Jagland trenger kurs i engelsk... Mens vi andre lurer på hvor mange do besøk mannen hadde i englsk timene på skolen.... Da blir det et bonus sitat fra samme mann: Syltetøy ender som kjent alltid opp på brødskiva. Det er derfor det blir spist. Vi vil ikke at dette syltetøyet skal bli spist opp av rent forbruk. Thorbjørn Jagland Lenke til kommentar
RWS Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Syltetøy ender som kjent alltid opp på brødskiva. Det er derfor det blir spist. Vi vil ikke at dette syltetøyet skal bli spist opp av rent forbruk. Thorbjørn Jagland Åssen ble denne mannen leder for nobel komiteen egentlig? Å pokker vent, jeg har det, han var selvsagt i arbeider partiet... Støre hadde jo uttalelsen:) "Det er hypotetisk. Hvis jeg blir statsminister, skal jeg tenke gjennom det. Jeg vet at rundt slike spørsmål er det så mange spørsmål en regjering må ta stilling til og vurdere. Det er ikke noen automatikk i at man må gjøre det. Svaret kan være ja og svaret kan være nei"... Maken til intetsigende uttalelse skal man virkelig antrenge seg for å finne... Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Governments never learn. Only people learn. - Milton Friedman. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Det er klart at hvis du har driti på draget, Og draget slår tilbake, så har du bæsja på leggen også. Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 The problem with the world, is the that intelligent people are full of doubt. And all the stupid people har full of confidence. 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Støre hadde jo uttalelsen:) "Det er hypotetisk. Hvis jeg blir statsminister, skal jeg tenke gjennom det. Jeg vet at rundt slike spørsmål er det så mange spørsmål en regjering må ta stilling til og vurdere. Det er ikke noen automatikk i at man må gjøre det. Svaret kan være ja og svaret kan være nei"... Maken til intetsigende uttalelse skal man virkelig antrenge seg for å finne... Intetsigende, kanskje, men også sant. Det er et langt, LANGT større problem at politikere som regel er jævlig skråsikre, vanligvis uten å ha satt seg ordentlig inn i det de snakker om, enn at de av og til viser at de ikke er sikre og at det finnes argumenter på flere sider. Jeg stoler mye mer på en som sier han/hun ikke er sikker og må sette seg bedre inn i ting, enn på en som alltid er skråsikker på alt mellom himmel og jord. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Min oldemor svarte alltid, når noen sa noe dumt: "Du vil ikke drite deg på tykkleggene og klore i det vel?"... Den kjærringa var helt rå... Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 All opinions expressed are my own, if you respect them, I'll respect yours - Alex (Marz) Lenke til kommentar
RWS Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 All opinions expressed are my own, if you respect them, I'll respect yours - Alex (Marz) Næææ, syntes jeg var dårlig... Blir litt "Respekter mine (dårlige) argumenter eller så respekterer jeg ikke dine (gode) argumenter!", liksom... Gode argumenter står på egne ben der dårlige argumenter ikke gjør det, og de trenger derfor heller ingen respekt... Så nei, det var et dårlig sitat... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Den der virket både litt mistolket og misvisende(misforstått?) RWS. Det blir ikke helt riktig å sette likhetstegn mellom "meninger"(opinions) og "argumenter", det er egentlig to forskjellige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå