Gå til innhold

Tråd for kloke ord, ordtak og uttrykk

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er det noe som er helt sikkert i alle spørsmål, er det at forskerne er uenige om alt.

Er det noe som er helt sikkert er det at Torbjørn Jagland trenger kurs i engelsk...  :) Mens vi andre lurer på hvor mange do besøk mannen hadde i englsk timene på skolen....

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Er det noe som er helt sikkert i alle spørsmål, er det at forskerne er uenige om alt.

Er det noe som er helt sikkert er det at Torbjørn Jagland trenger kurs i engelsk...  :) Mens vi andre lurer på hvor mange do besøk mannen hadde i englsk timene på skolen....

Da blir det et bonus sitat fra samme mann:

Syltetøy ender som kjent alltid opp på brødskiva. Det er derfor det blir spist. Vi vil ikke at dette syltetøyet skal bli spist opp av rent forbruk.

Lenke til kommentar

Syltetøy ender som kjent alltid opp på brødskiva. Det er derfor det blir spist. Vi vil ikke at dette syltetøyet skal bli spist opp av rent forbruk.

Åssen ble denne mannen leder for nobel komiteen egentlig? Å pokker vent, jeg har det, han var selvsagt i arbeider partiet...

Støre hadde jo uttalelsen:) "Det er hypotetisk. Hvis jeg blir statsminister, skal jeg tenke gjennom det. Jeg vet at rundt slike spørsmål er det så mange spørsmål en regjering må ta stilling til og vurdere. Det er ikke noen automatikk i at man må gjøre det. Svaret kan være ja og svaret kan være nei"... Maken til intetsigende uttalelse skal man virkelig antrenge seg for å finne... :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Støre hadde jo uttalelsen:) "Det er hypotetisk. Hvis jeg blir statsminister, skal jeg tenke gjennom det. Jeg vet at rundt slike spørsmål er det så mange spørsmål en regjering må ta stilling til og vurdere. Det er ikke noen automatikk i at man må gjøre det. Svaret kan være ja og svaret kan være nei"... Maken til intetsigende uttalelse skal man virkelig antrenge seg for å finne... :)

Intetsigende, kanskje, men også sant.  Det er et langt, LANGT større problem at politikere som regel er jævlig skråsikre, vanligvis uten å ha satt seg ordentlig inn i det de snakker om, enn at de av og til viser at de ikke er sikre og at det finnes argumenter på flere sider.  Jeg stoler mye mer på en som sier han/hun ikke er sikker og må sette seg bedre inn i ting, enn på en som alltid er skråsikker på alt mellom himmel og jord.

Lenke til kommentar

All opinions expressed are my own, if you respect them, I'll respect yours - Alex (Marz)

Næææ, syntes jeg var dårlig... Blir litt "Respekter mine (dårlige) argumenter eller så respekterer jeg ikke dine (gode) argumenter!", liksom... Gode argumenter står på egne ben der dårlige argumenter ikke gjør det, og de trenger derfor heller ingen respekt... 

Så nei, det var et dårlig sitat...  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...