Valdres 101 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 "Om du visste at du kommer til å dø i morgen, hva ville du sagt til de du er glade i? Og hvorfor venter du?" 3 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 "Om du visste at du kommer til å dø i morgen, hva ville du sagt til de du er glade i? Og hvorfor venter du?" Ingen elegante formuleringer der, men den tanken som uttrykkes, er dyp, synes jeg. En kunne laget en negativ variant med "de du hater". Da hadde det blitt en farlig tanke! Vi må gjenreise troen på tvilen. (Human-Etisk Forbund) 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Livet er som en dassrull: når det nærmer seg slutten går det bare fortere og fortere. 1 Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 "Never be a spectator of unfairness or stupidity. Seek out argument and disputation for their own sake; the grave will supply plenty of time for silence." – Christopher Hitchens. 2 Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Bruk det andre ekskluderer og få det til å virke sammen til noe som er bedre enn det andre inkluderer. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Det er bedre å tisse på et gjerde enn å gjære på tissen Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 “The most important kind of freedom is to be what you really are. You trade in your reality for a role. You trade in your sense for an act. You give up your ability to feel, and in exchange, put on a mask. There can't be any large-scale revolution until there's a personal revolution, on an individual level. It's got to happen inside first.” -Jim Morrison Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 It’s so simple to be wise. Just think of something stupid to say and say the opposite. Lenke til kommentar
sony77 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Elevene får sjelden eller aldri høre motargumenter. Vanligvis blir argumenter mot utviklingslæren hindret i å komme inn i skolens lærebøker Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Elevene får sjelden eller aldri høre motargumenter. Vanligvis blir argumenter mot utviklingslæren hindret i å komme inn i skolens lærebøker Med god grunn, da offentlig skole ikke bør bedrive vranglære. Er forresten off topic det jeg kan se da denne tråden handler mer om vise/vittige one-liners/sitater. 2 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 "Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life." - Terry Pratchett 3 Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 En bra-knapp til Sam Harris der :-) He who has a why to live can bear almost any how - Friedrich Nietzsche Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 De to første versene fra "God is dead" fra Carnivore: God looked down from Heaven, shook his head and weeped. His flock had gone astray. Wolves mingling with sheep. He tried to save man once, by sending down a son. But the bastards nailed him up, and laughed at what they'd done. You gang raped Mother Nature, I love a virgin`s cry. Blood poured from the earth, she suffered and she died. Rusty scissors still in hand, you castrated Father Time. Feed his balls to the hounds, that drink his cum like wine. Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 If you rob people of their identity. If you rob them of their democracy. Then all they’re left with, is nationalism and violence. - Nigel Farage. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Ikke bland min personlighet og min oppførsel. Min personlighet er meg og min oppførsel kommer an på deg. Endret 4. november 2015 av mr.wolf Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 All good things end Badly. Otherwise they would not end. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå